المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : (اللمبى)مع(اسامه منير)فى انا والبطيخ وهواك


night_fox
03-14-2008, 11:52 PM
اهلا بيكم في يوم جديد مليان بالحب.وحلقتنا النهارده بتتكلم عن التجارب

العاطفيه.وناخد اول اتصال ونقول الو

الو...الووو(اسامه من جواه:رد اشوف فيك 6 شهور)

اها يظهر الخط قطع.

المتصل:انت مين ياض.

اسامه:حضرتك برنامج نجوم اف ام.

اللمبي:ايه ده كل ده اسم.مش عارفاك ياض.

اسامه:انت عالهوا.

اللمبي:لا اللمبي.

اسامه:ايوه بس انت عالهوا دلوقتي.

اللمبي:ياعم انا اللمبي من زمان ودلوقتي وكل وقت.انا اللمبي.يعني اغني اغنياء الماجيك قصدي المنطقه.يعني 7 فدادين اجرام.


اسامه:هو حضرتك بتشتغل ايه؟

اللمبي:مش فاضي بس طلعت عربيه كبده ابويا وطازه ولسه طالعه من بطن الحيوان سعادتك.

اسامه:كنا بنتكلم عن التجارب العاطفيه.

اللمبي:يلا مش مهم.

اسامه:لا بسال حضرتك ليك تجارب عاطفيه.

اللمبي:نوسه.ربنا يمسيها بالخير.

اسامه:ونوسه دي بنت حضرتك.

اللمبي:لا دي الموزه بتاعتي.بس مشيت مع واد من شباب اليومين دول.اللي بيشيلو الموبايل.مسيري اجيب خط واجيلك يا نوسه.دانا عملتلها قصيده جامده .

اسامه:نسمع حاجه منها.

اللمبي:انتي يا بت.الحب الحب.الشوق الشوق.بلوبيف بلوبيف.تكييف تكييف.ول ياول.وز يا وز.حلو يا حلو.من طرف اخوكي اللمبي.

اسامه:يظهر الخط قطع او( اسامه جاله شلل نصفي او كلي).

ناخد اتصال تاني.الو

المتصل:الو مساء الخير.

اسامه:مساء النور.

المتصل:ممكن اكلم حاج علي.

اسامه:لا النمره غلط.

المتصل:طب شكرا اوي.

وناخد اتصال اخير ونجول الوو.الووو

المتصل:علو.

اسامه:نتعرف بيكي.

المتصل:فتكات.

اسامه:حضرتك برنامج زفت نجوم زفت.نتعرف بيكي.

فتكات:انا بسمعك في الراديو .انا فتكات من كفر قلمه في طوخ مركز ولاد ابو وائل.

اسامه:حضرتك متجوزه.
فتكات:انا جوزي هريدي من اعيان البلد عنده 70 فدان و6 ابراج.

اسامه:ابراج ايه حضرتك.

فتكات:ابراج حمام.

اسامه:اه الخط يظهر قطع ومش هشتغل الشغلانه دي تاني حررررررررام الرحمه حلوه.

كان معاكم اسامة منير علي نجوم اف ام مزيكا علي كيف كيفك
في انا و البطيخ و هواك من 12 لـ 2
بشكر كل اللي كلمنا و اللي بتعت ا س ام اس
مع انا و البطيخ و هواك استنوتا يوم الحد في نفس الميعاد قبل ساعتين من دلوقتي علي نجوم اف ام 100.6
مزيكا علي كيف كيفك

برعاية



ان تاتش
و ماكدونالدز
و مؤمن
و اريال و تايد
خديجه جمال مبارك
سوزان
و كنتاكي
و مصنع كوبايات ام سمير
و كراسة الاول
سلاح التلميذ
سوق الخضار في السبتيه
مصنع كريمات ام وائل
كوافير ام ابراهيم للسيدات و قسم خاص للمحجبات
مزرعة دواجن ابو احمد لتسمين العجول
النادي الاهلي و الزمالك
اديداس و بوما و نيكي و لوتو و امبروو
اميجو كوتشي بينور
امريكانا الجودة
لانشون حلواني الإخوان
مجلس الشعب
سمنة الهانم
حديد عز

mody eljoker
11-16-2008, 02:43 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

شكرا ليك

Silver
11-18-2008, 08:54 PM
ومتنساش خللى منتدى الماجيك

يبقى من الرعاه الرسميون

salma
11-19-2008, 01:28 AM
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

karmen
05-12-2009, 01:24 AM
ههههههههههههههه
تسلم سعيد

manolly
05-12-2009, 01:40 AM
ههههههههههههههههههههههه
ده في الضياع خالص

night_fox
05-12-2009, 03:24 AM
merci shabab 3ala elradw elmroor
merci karmen
merci manolly

هيمة فرج
05-19-2009, 10:49 AM
ههههههههههههههههههههه

حلوة يا سعيد

golden man
05-20-2009, 07:32 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههه
يا جامد يا سعيد
وانت مالك يالا ومال كوافير ام ابراهيم
ههههههههههههههههههههههههه هه
تسلم يا مان

night_fox
05-29-2009, 02:36 PM
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lamo2a5za ya hima
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hya gat feek enta ba2a
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

radwan
05-30-2009, 12:23 AM
هههههههههههههه
لالا جامده قوى الصراحة

night_fox
05-31-2009, 05:26 AM
teslam ya radwan 3la elmrood

EzAt99
06-02-2009, 01:18 AM
cooooooooooooooooooooooooooooooool ya maaaaaaaaaaaaaaan

night_fox
06-05-2009, 03:48 PM
مييييييييييييييرسى على مروووووووووووووووووورك
ههههههههههههههههههههههههه

بلابل
06-06-2009, 12:51 AM
ههههههههههههههههههه

بجد تسلم الايادى

يا سعيد

night_fox
06-06-2009, 04:40 AM
شكرا على مرورك يا محمد

عمر-غانم
06-14-2009, 12:17 AM
ههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك

ملاك الروح
07-02-2009, 11:55 AM
ههههههههههه
شكرا ليك