المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بضحك على نفسى


gogodone
02-17-2010, 01:15 AM
بضحك على نفسى ومش دارى ؟
مش عارف ايه اللى جرالى !
بضحك على نفسى ومش فاهم !
احساسى غريب يمكن واهم ؟
-------------------------
عايش تايه والواحديه
مش لاقى صحابى حوليا
-------------------------
خايف اكون يوم حسيت ان
الدنيا حتفضل هى
ذى ما هى
مش حتغير اللى بيحصل من حوليا
------------------------
دالدنيا متاهه وتوهه وشوق
امتى هتهدى فى يوم وتروق
------------------------
بضحك على نفسى ومش دارى ؟
مش عارف ايه اللى جرالى !
بضحك على نفسى ومش فاهم !
احساسى غريب يمكن واهم ؟

yousef eldeep
02-17-2010, 09:32 AM
بضحك على نفسى ومش دارى ؟
مش عارف ايه اللى جرالى !
بضحك على نفسى ومش فاهم !
احساسى غريب يمكن واهم ؟
اية يادرش انت بتضحك علي نفسك لية
تسلم ايدك يادرش
تقبل مني مروري
تقبل مني جزيل الشكر والاحترام

gogodone
02-17-2010, 03:45 PM
من التشتت فى الافكار
من الخيانه
من حاجات كتير قوى
وشكرا على مرورك

gogodone
02-19-2010, 12:53 PM
من الواضح كدا انى جيت غلط ولا ايه
هو احنا هنا مش فى ابداعات الاعضاء
ولا انا مش واخد بالى
على العموم باين كدا ان الزجل ده مش حلو
يلا

beautiful princess
02-19-2010, 01:04 PM
والله كلامك كله صح يسلم فمك و شكراا جزيلا وانسى الدنيا لان الدنيا دنيا واحدة والرب رب واحد عيش حياتك و كون انسان صالح وغراتسي سنيور بارك الله فيك

beautiful princess
02-19-2010, 01:05 PM
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

gogodone
02-19-2010, 01:17 PM
شكرا ليكى
صباحك سكر مصرى
مش ايطالى

الصقر الابيض
02-25-2010, 02:29 AM
يا درش الدنيا مش مستهله ده كله
يا عم روق كده وظقطط وروق
لا بجد جامد جدا
نفسي اكتب زجل ومش عارف