المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ليا تلات طلبات


THE KING
04-11-2008, 07:26 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :-

انا ممكن أكون متقل عليكم بس انا هطلب تلات طلبات وليا عشم انكم تنفذوهم

اولا عاوزكم تدخلولى شوية حركات وحاجات جميله متحركه كده على الهايبر ده

http://i42.servimg.com/u/f42/12/12/06/21/oane_c13.gif (http://habaibna.yoo7.com/index.htm)


وتانى طلب انا عاوز هايبر باللون الوردى بأسم منتدى حبايبنا واتوصو بيه جامد اوى عاوزو ميه ميه اتفقنا وعاوزو بردو فى شوية حاجات بتتحرك وكده ...



الطلب التالت عاوز بنر اعلانى يكون بالمساحه دى ويكون لونو بمبي . طبعا اللى جوه المربع الأسود
ويكون مكتوب فيه

1) ادخل بسرعه ..
2) أغانى ...
3) أفلام ...
3) صور ...
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا


ويكون بالمساحه اللى داخل المربع الأسود


http://file8.9q9q.net/local/thumbnail/51188644/600x600.gif



واخيرا بقولكم بتمنى منكم تنفيذ ما طلبت

عبدالرحمن
04-11-2008, 01:05 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :-

انا ممكن أكون متقل عليكم بس انا هطلب تلات طلبات وليا عشم انكم تنفذوهم

اولا عاوزكم تدخلولى شوية حركات وحاجات جميله متحركه كده على الهايبر ده

http://i42.servimg.com/u/f42/12/12/06/21/oane_c13.gif (http://habaibna.yoo7.com/index.htm)


وتانى طلب انا عاوز هايبر باللون الوردى بأسم منتدى حبايبنا واتوصو بيه جامد اوى عاوزو ميه ميه اتفقنا وعاوزو بردو فى شوية حاجات بتتحرك وكده ...



الطلب التالت عاوز بنر اعلانى يكون بالمساحه دى ويكون لونو بمبي . طبعا اللى جوه المربع الأسود
ويكون مكتوب فيه

1) ادخل بسرعه ..
2) أغانى ...
3) أفلام ...
3) صور ...
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا


ويكون بالمساحه اللى داخل المربع الأسود


http://file8.9q9q.net/local/thumbnail/51188644/600x600.gif



واخيرا بقولكم بتمنى منكم تنفيذ ما طلبت


اتفضل الهيدر ,,,

http://img297.imageshack.us/img297/9700/oanec13ol5.gif


ياري تحط الصور اللى عاوزها تكون على الهيدر والمقاسات ورابط الموقع ,

البانر اخى اعذرنى عن طلبات ما يتعلق بالاغانى او الافلام

تقبل ارق تحياتى

THE KING
04-11-2008, 07:12 PM
اخى العزيز الهيدر التانى عاوزو يكون بنفس مساحة الهايبر الأول ...

وأما بالنسبه للبنر الأعلانى فالتعديل التالى :-

) ادخل بسرعه !!
2) أسلاميات ..
3) برامج ..
3) ألعاب ..
4)ماذا تنتظر أدخل فورا ..
5) شبكة ومنتديات حبايبنا .

وهذه هى المساحه

http://file8.9q9q.net/local/thumbnail/51188644/600x600.gif

ورابط المنتدى

www.habaibna.yoo7.com (http://www.habaibna.yoo7.com)

THE KING
04-11-2008, 09:19 PM
وبنفس مساحة البنر مطلوب بنر تانى ويكون اللون على زوقك ويكون مكتوب فيه ..

1) لا تتعب نفسك بالذهاب الى مراكز التحميل !!
2) مركز حبايبنا ..
3) لتحميل الصور والملفات ..

THE KING
04-12-2008, 02:54 AM
************************************************** ***********************************

THE KING
04-13-2008, 01:41 AM
*****************************