المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الجيش العربى فين >>> اضحك للصبح


كونان
11-02-2008, 09:01 AM
كيفكم اخوانى ان شاء الله بخير
دلوقتى هقول انشودة صغيره سمعتها او بمعنى اصح شاهدتها كفيديو... يا ريت محدش يخدها على محمل شخصى لأنها بتتكلم عن حال الجيش العربى فى البلدان العربيه ( معظمها ) بطريقة ساخرة ,,,,,, اقرا و اضحك

واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى مصر ساكن فى مدينة نصر
بيصحى من النوم العصر و بيفطر شاى و منين
((عندنا نقص فى الشاى شويةhttp://www.kazamiza.com/vb/images/ehdaa_smilies/eh_s(5).gif)))
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى سوريا حالق عالموضة كابوريا
و على طريقة فيكتوريا خلى الترماى بدورينhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/grindance.gif
((كدة اوفر ;) ))
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى خليجى ما فيه حيل لا يروح ولا يجيى
و هذا صمت استراتيجى ايش بيك يا غراب البين ؟؟ http://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...wild3.gif
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى الليبى زى الفن التكعيبى
كله بتنجان يا حبيبى و الظاهر واخد عينhttp://www.kazamiza.com/vb/images/ehdaa_smilies/eh_s(10).gif
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى تونس اخضر مثل البقدونس
و عزيزة بتعشق يونس تبقى الحروبات بعدينhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/girl_love.gif
(( عندهم حق و الله http://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...not%20talking.gif))
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى سودانى سامع خطوته بودانى
هو انا ههجم فردانى ؟ يلا ارجع يا أبو حسين ،، بلاش كلام فارغ يا شيخhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/yeah.gif
(( لأن الديب يأكل من الشاه الضالةhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/russian_roulette.gif))
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى اتــهان يوم ما انضربوا الافغان
و سكت فى البوسنة زمان و قبل ياكل بالدين
http://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...cry.gifhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...cry.gifhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...cry.gif:Lopez...cr y:http://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...cry.gifhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/Lopez...wild2.gif :(( :((
واحد اتنين الجيش العربى فين
اتمنى انكم تكونوا ضحكتوا و ما زعلتو http://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/picnew/bye1.gif

نسيم الروح
11-02-2008, 09:39 AM
ههههههههههههه
حلو بجد تسلم ايدك يا كونان

واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى تونس اخضر مثل البقدونس
و عزيزة بتعشق يونس تبقى الحروبات بعدينhttp://www.kazamiza.com/vb/images/smilies/girl_love.gif

هيمة فرج
11-02-2008, 10:33 AM
هههههههههههههههههههههه
حلوة اوى
متحرمناش من مواضيعك

Silver
11-03-2008, 02:59 AM
تسلم ايديك يا كونان

GHOST
11-03-2008, 06:26 PM
جميله يا كونان

من بعدك موضوعاتك اللي كلها احراج لأعضاء المنتدى

طورت نشاطك الى احراج الوطن العربي بأكمله

جميله جدا

وعلى فكره هيا فيديو

روووووووووووووووعه

لان طريقة القائها بكل لغة دوله منهم تجنن

لو تعرف ترفعالنها يبقى تسلم ايدك

وميرسي ليييييييييك

mody eljoker
11-16-2008, 06:21 PM
على فكره الشاعر اللى الف القصيدة دى هو الشاعر محمد بهجت
ههههههههههههههههههههههههه

شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة

salma
11-17-2008, 01:56 AM
ههههههههههههههههههههههههه
موضوعك رائع يا كونان
يسلموووووووووووو

karmen
05-03-2009, 01:50 AM
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى مصر ساكن فى مدينة نصر
بيصحى من النوم العصر و بيفطر شاى و منين
ههههههههههههههه
جامده أوى يا كونان
تسلم

karmen
10-13-2009, 03:39 AM
الجيش العربي فين؟؟

golden man
10-13-2009, 03:53 AM
لو تقلها بالصوت كمان
زى ما المؤلف قالها نبقى جامده
تسلم كونان

admin
10-15-2009, 10:48 PM
ههههههههههههه
حلو بجد تسلم ايدك يا كونان

manolly
10-25-2009, 09:13 PM
ههههههههههههههه
انا شوفتها ايوة في برنامج العاشرة مساء
طريقة الالقاء كمان فظيعة
ياريت لو قدرت تجيبها فيديو
تسلم

zizo 97
11-26-2009, 12:31 AM
هههههههههههههههههههههههه
لا بجد جاااااااااااااااااااامدة