منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

karmen 03-26-2010 06:47 AM

عليك حلاوه مفيش زيها
عليك طيبه محدش قدها
عليك ضحكه بالدنيا كلها
عليك تمن الرساله ولازم هتردها

karmen 03-26-2010 06:48 AM

العمر 1
القلب 1
الحب 1
القمر 1
واللي بيقرا الرساله أغلى 1

karmen 03-26-2010 06:49 AM

ملوك العواطف تلاته
عقل مشغول بيك
وروح بتموت فيك
وقلب هيتجنن عليك

karmen 03-26-2010 06:49 AM

كتبت الشعر فيك
وعجزت أوصف معانيك
الناس توصف القمر
والقمر يتوصف بيك

karmen 03-26-2010 06:50 AM

نادر في الوجود
وغلاوتك ملهاش حدود
ومهما غبت عني هتفضل في قلبي موجود

karmen 03-26-2010 06:52 AM

من صغره وصغر سنه
عارف معنى إنه
من قلبه وروحه مصري


إبعتها ل 10 وسترى بكار في المنام

وإذا أرسلتها لأكثر من 10 أشخاص سترى الكابتن ماجد أيضاً



لا تهمل هذه الرساله
فقد أهملها شخص قبلك


وتحول إلى المعزه رشيده

karmen 03-26-2010 06:53 AM

الغربه مش سفر لبعيد
أو هم يوم جديد
الغربه لما تحب انسان
وعن عنيك يغيب

karmen 03-26-2010 06:56 AM

يمر الوقت والدنيا تغير كل شئ فينا
لكن صعب يا دنيا تنسينا أعز مالينا

karmen 03-26-2010 08:38 AM

شئ ما تقدرش تعيش بدونه
وتدوب بعيونه
وتنتحر بغيابه

























أنا طبعاً
ربنا يخليني

karmen 03-26-2010 08:39 AM

tide

no


persil

no



arial

no






no no no



أموت وأعرف سر بياض قلبك


الساعة الآن 04:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir