منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

ايلول 04-10-2010 08:37 AM

وانا كمان مش فاهمه حاجه خالص

youssf_star2008 04-10-2010 08:38 AM

أعترف إنى مش فاهم قصدك

احساس برئ 04-11-2010 02:38 AM

اعترف اني متسرعه

ايلول 04-13-2010 05:07 AM

اعترف بانى زهقانه جدا جدا
وحاسه بملل فظيع

عابده تائبه لله 04-16-2010 05:29 AM

اعترف ان الموضوع حلو قووووي
واني محتاره ومضايقه ومخنوقه وعارفه اني جرحت حد غالي عليا ومش بعيد اخسره
واعترف اني مش عارفه اوصل اعتذاري

admin 04-16-2010 05:34 AM

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لمحه حب 04-16-2010 06:14 AM

بعترف اني مقصره في حق المنتدي دا واسفه

ايلول 04-16-2010 09:07 AM

اعترف انى مقصره فى حق بعض الاشخاص الغالين عليا

karmen 04-16-2010 09:27 AM

أعترف إني زهقاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااانه

عابده تائبه لله 04-18-2010 03:06 AM

اعترف اني فرحانه علشان اخيرا عرفت اعتذر
وكمان محتاااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااره


الساعة الآن 11:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir