![]() |
من المحيط الى الخليج أهلاوي
|
اهلاووووووووووووووووووو ي علي طوللللللللللللللللللللل
|
:-c زملكاوي :-c [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا بشجع اللعبة الحلوة:)>- |
دمى أحمر ( أكيد أكون أهلاوى ) بس بحترم كل الفرق المنافسه ( دى رياضه )
|
>:)>:)طبعا اهلاوى للابد>:)>:)
>:)>:)لو لم يبقى فى الاهلى غير الشعار لدمت اشجع الاهلى لاخر حياتى>:)>:) |
انا لازم أرد ........ لأن العنوان كان فيه اسمي
أنامصري بس من غير زعل ..................... انا لا أشجع الدوري المصري [-x بشع الدوري الأسباني + الدوري الإنجليزي |
طبعا هو دوت سؤال اهلاوى لحد النخاع وكما قال المثل(لو لم اكن اهلاويا لودتُ انا اكون اهلاويا)\:d/
|
اهلاوي بس مش عاجبني
حسام البدري ولا442 ولا اي حاجه خالص......... |
اه صحيح نسيت
442 عايزه لاعيبه يعني سرعه وقوة في الالتحامات وتغطية سريعه و مش عايزه رخامه زي رخامة المصريين وبالتالي مينفعش تتلعب هنا تقبلو مروري |
| الساعة الآن 06:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir