منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

العراب العراب 08-03-2009 09:01 AM

من المحيط الى الخليج أهلاوي

mahmodsalama 08-04-2009 01:32 AM

اهلاووووووووووووووووووو ي علي طوللللللللللللللللللللل

foxman 08-07-2009 05:38 AM

:-c زملكاوي :-c [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مونوس 08-07-2009 06:06 AM

انا بشجع اللعبة الحلوة:)>-

عبدالله تدريب 08-08-2009 05:14 AM

دمى أحمر ( أكيد أكون أهلاوى ) بس بحترم كل الفرق المنافسه ( دى رياضه )

fathy20094 08-11-2009 10:46 PM

>:)>:)طبعا اهلاوى للابد>:)>:)
>:)>:)لو لم يبقى فى الاهلى غير الشعار لدمت اشجع الاهلى لاخر حياتى>:)>:)

mr.x 08-12-2009 01:03 AM

انا لازم أرد ........ لأن العنوان كان فيه اسمي


أنامصري بس من غير زعل .....................

انا لا أشجع الدوري المصري [-x

بشع الدوري الأسباني + الدوري الإنجليزي

احمد صبرى 08-13-2009 04:01 AM

طبعا هو دوت سؤال اهلاوى لحد النخاع وكما قال المثل(لو لم اكن اهلاويا لودتُ انا اكون اهلاويا)\:d/

وليد محمد طلعت 08-14-2009 04:44 PM

اهلاوي بس مش عاجبني
حسام البدري
ولا442

ولا اي حاجه خالص.........

وليد محمد طلعت 08-14-2009 04:47 PM

اه صحيح نسيت


442 عايزه لاعيبه

يعني سرعه وقوة في الالتحامات

وتغطية سريعه

و مش عايزه رخامه زي رخامة المصريين


وبالتالي مينفعش تتلعب هنا


تقبلو مروري


الساعة الآن 06:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir