منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   {سجل اعجابك بأعضاء المنـتدى}.. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9475)

دبدوباية 01-05-2010 01:09 PM

مع ان الموضوع محير جدا
وصعب جدا الاختيار بين أعضاء منتدى كلهم متميزين جدا
كل فى طريقته
وكل فى مجاله
بس انا احب أسجل اعجابى بأدمين لأنع بصراحة بيبذل مجهود مضاعف ومرهق عشان يحافظ على المنتدى متميز
وعشان يقدر يتقدم بالمنتدى للأحسن
وبصراحة هو كمان ماشاء الله لا قوة الا بالله
دماغه حلوة جدا
بيعرف ازاى يهتم بالمنتدى وأعضاؤه
بيعرف ازاى يبرط الأعضاء بالمنتدى اكتر
وهمه كله ان المنتدى وأعضاؤه يبقوا ايد واحدة وأسرة وقلب واحد
جزاه الله كل خير
ووفقه لما هو خيرا للمنتدى

الفرعون العاشق 01-09-2010 06:13 AM

دبدوبايه

karmen 01-09-2010 06:46 AM

أنا بسجل إعجابي بالفرعون العاشق

vindiesel 01-09-2010 12:46 PM

المفكره الماجيكاويه

أشلاء القلب

الفرعون العاشق 01-10-2010 10:51 PM

انا بسجل اعجابى بالواد الساحر هههههههههه
الواد الجامد اللى عامل شغل فى المنتدى

ايلول 02-01-2010 07:58 PM

انا لسه عضوه جديده فى المنتدى
بس اعتقد ان كل الاعضاء مميزين
وكل واحد فيهم له نشاط معين
فاتمنى ان يكونوا اكثر نشاطا وحيويه
انا قبلكم طبعا
وارجوا ان نستفيد جميعنا ونفيد انفسنا
وشكراااااااااااا
ايلول

ahmed_yasser190 05-08-2010 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima (المشاركة 56900)
موضوع جميل وفكر متميز .

أقدر أقول أفضل عضوة ( كارمن ) من حيث التشجيع وأن بدون أعضاء مثل كارمن يمدوك بالمشاركة لكان المنتدى مهجور من المواضيع ما هو ما تتعبش وتكتب ومتلقيش مقابل معنوى يحفذك ( ربنا يجبر بخاطرك كارمن زى ما جبرنا ( محسسك أنى على باب السيدة ههههه صح ) .


وانا كماااااااااااااااااان اقيد كارمن

ايلول 05-10-2010 01:03 PM

انا بسجل اعجابى ب لوست لف
حساها نشيطه وحبوبه

beckham 05-10-2010 05:58 PM

انا ابدي اعجابي بــــــــــــــ
lost love

ايلول 05-11-2010 04:34 AM

جوست

بيكهام


الساعة الآن 06:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir