منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

youssf_star2008 04-19-2010 03:16 AM

أعترف إن المنتدى رجع منتدى التميز

ايلول 04-19-2010 08:58 AM

اعترف انى تعبانه جدا جدا

حبيب حياتى 2 04-24-2010 04:16 AM

اعترف بأنى أتعس مخلوقة على هذا الكون

youssf_star2008 04-25-2010 12:15 AM

أعترف أنى اتعس منك

karmen 04-25-2010 05:05 AM

حبيب حياتى 2 و يوسف ستار ليه كده بس

*فلما إستحكمت حلقاتها فرجت ,,,,, وكنت أظنها لا تفرج

*قُل لصاحب الهم أن همه لن يدوم ، فكما تفنى السعاده هكذا تفنى الهموم ♥

GHOST 04-25-2010 07:15 AM

والله عندك حق

فالتعاسة كنز لا يفنى

قصدي السعادة كنز لا يفنى

ليست السعادة في جمع المال انما السعادة في صفاء البال

ومحدش يقولي صفاء مين؟؟

حاسس ان الدنيا بتقفل في وشي

lost love 04-25-2010 07:39 AM

ايه الكئابه دى ياجماعه
ماضاقت الا اما فورجت
صلى على النبى بس انتم كدا
وكل شئ هيبتسم لكم من تانى
ان شاء الله

لمحه حب 04-25-2010 08:47 AM

اعترف اني مبقاش عندي ثقه في احد المهم اني اتعلم

GHOST 04-25-2010 12:50 PM

أعترف أني مخطئ في حق نفسي

ومقصر في العبادات

karmen 04-25-2010 09:13 PM

إيه محدش عاوز يعترف بحاجه حلوه؟؟؟؟؟!!!


الساعة الآن 11:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir