منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

vindiesel 07-07-2009 02:41 PM

if u want to be someons u must be your self

بلابل المتمرد 07-08-2009 02:53 AM

ضحكت يعنى قلبها مات ............. وخلاص الفرق مبينا الشات

karmen 07-13-2009 12:08 PM

أحبك : هديتي إليك فهل ستلاقي موقعها لديك
؟؟؟؟؟؟؟؟

ahmed0169765221 07-20-2009 04:34 AM

كود PHP:

[size="5"][size="6"][size="7"][/size][/size][/size

طبعا هزعل زعل جامد كان روحي راحت مني وده رد اي حبيب ولا ايه شباب

karmen 07-24-2009 07:26 AM

نعم يا احمد
مش فاهمه ياريت توضح انت تقصد ايه
شكلك كنت عاوز تكتبها فى موضوع تانى

الملاك البرئ 07-30-2009 08:12 AM

السلام عليكم ورحمه الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



انا باحب جداا هذه المقوله

"اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكرقدرة الله عليك"

شكررااالك


karmen 07-30-2009 10:40 AM

إزاى وليه تبقى القلوب جاحده
والكون يا ناس أرض وسما واحده

mahmodsalama 07-30-2009 12:10 PM

Yes .thank you

mahmodsalama 07-30-2009 12:11 PM

نعم شكرا علي الموضوع

وليد محمد طلعت 08-07-2009 09:13 PM

وازا كل كلب عوا القمته حجرا *********************** صار الحجر مثقالا بدينار


الساعة الآن 06:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir