![]() |
يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل
|
زمهلاوي اصييييييييييييييييييييييي يييييل
|
مرحبا بكل اهلوى وزملكاوى الكلفى الاخر ماجيكاوى
|
اهلاوى
|
اقتباس:
أصلي يا مان |
الزمالك طبعا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لو لم اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاويا
اهلاوى صميم |
انا بحب الاهلي جدا جدا بس مش متعصب وبحب الكورة الجميلة وبحب الفرق المصرية كلها
|
عراقي اهلاوي
انا عراقي بس احب الاهلي يعني اهلاوي :x:x:x
|
مصراووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وى
|
| الساعة الآن 10:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir