منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

abdallah saad 09-14-2009 08:08 AM

يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل

اوس الواثق 10-06-2009 02:41 AM

زمهلاوي اصييييييييييييييييييييييي يييييل

admin 10-07-2009 04:48 AM

مرحبا بكل اهلوى وزملكاوى الكلفى الاخر ماجيكاوى

golden man 10-08-2009 01:09 AM

اهلاوى

karmen 10-08-2009 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdallah saad (المشاركة 78314)
يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل

ههههههههههههههههههههههههه ههه
أصلي يا مان

yousef eldeep 10-11-2009 08:46 AM

الزمالك طبعا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

zanetti 10-26-2009 11:09 PM

لو لم اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاويا
 
اهلاوى صميم

remasplan 10-30-2009 01:30 AM

انا بحب الاهلي جدا جدا بس مش متعصب وبحب الكورة الجميلة وبحب الفرق المصرية كلها

حيدر العقابي 10-30-2009 03:32 AM

عراقي اهلاوي
 
انا عراقي بس احب الاهلي يعني اهلاوي :x:x:x

kokoahmed 10-31-2009 12:57 PM

مصراووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وى


الساعة الآن 10:15 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir