منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

mahmodsalama 08-07-2009 10:47 PM

الواحد دة مات ولاهجرني تفرق كتير

بلابل المتمرد 08-10-2009 09:21 AM




اللى ملوش خير فى حاتم ملوش خير فى مصر

mr.x 08-11-2009 03:36 AM

انا عن نفسي العبارة التي اثرت فيه بتقول:

{ أصل المصائب ما تيجي إلا من الناس القراب}

karmen 08-11-2009 04:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل المتمرد (المشاركة 73055)


اللى ملوش خير فى حاتم ملوش خير فى مصر

ههههههههههههههههههههه
والله انا لما سمعت الجمله دى فى هي فوضى
قعدت اضحك ضحك

karmen 08-11-2009 04:48 AM

لأن كــــلام القوامـــيــس مـــات

لأن كــــلام المكاتــــيــب مــــات

لأن كــــلام الروايـــــات مــــات

أريد اكتشـــــاف طـــــريقة عشق

أحــبـــــك فيــها بـــلا كلــــمات

مصطفى هاشم 08-11-2009 05:23 AM

طول عمرى عايش لوحدى ... فريــــد وراضى بحالى
وإن زاد على القلب وجدى ... أســـــهر معـاه الليالى

بلابل المتمرد 08-11-2009 12:42 PM

اللى ملوش خير فى حاتم ملوش خير فى مصر
ههههههههههههههههههههه
والله انا لما سمعت الجمله دى فى هي فوضى
قعدت اضحك ضحك


مهو شر البلية ما يضحك يكارمن هى دى مصر



وليد محمد طلعت 08-11-2009 10:10 PM

ده الفراق قدرك نصيبك ليه يا قلبي اللي يسيبك يبقي طول عمره حبيبك بس ليه

karmen 08-12-2009 01:07 AM

الوش الخشن اللى قدامك زمان كان وش هش
الملامح البريئه راحت بالأيام وراح الوش
فى انتظار الشعر الأبيض فى انتظار التجاعيد
كل ما بحلم حلم تانى يوم بيجينى حلم جديد

بلابل 08-12-2009 03:34 PM

جمال الدنيا بالمال

وجمال الاخرة بالاعمال


الساعة الآن 09:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir