![]() |
اقتباس:
هههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه ايه يا يوسف ده ازاى زملكاوى وحاطط الصوره دي انت كده بتكسف نفسك انت فاهم معنى الصوره دى ايه؟ وفاهم يعنى ايه 100 عقدة ل 100 عقبة ههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه وشهد شاهد من أهلها الزملكاويه بيتتريأو على نفسهم ههههههههههههههههه |
oh yes,i'm Algerian
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93 الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!! %%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%- |
اقتباس:
|
thank you so much sister is Islam:karmen
|
تحية طيبة خالصة للجميع
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا |
اقتباس:
عندك حق والله خساره الحرب اللي قايمه دي كلها عشان خاطر ماتش في الآخر كلنا مسلمين وعرب ربنا يهدي شكرا ليكي noussa وفعلا كلنا أخوات في الاسلام وكله يشجع بلده بس مننساش في الآخر ان كلنا عرب ومسلمين |
اقتباس:
اهلا بيكى وبكل اهل الجزائر احن فى الاول والاخر عرب |
اقتباس:
وبالتوفيق للمنتخب الجزائرى |
شبيبة القبائل jsk
إن شاء الله الخضرا كاليفي |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
زمـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــالك |
| الساعة الآن 06:05 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir