منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

karmen 11-02-2009 12:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 86419)
الزمالك طبعا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ايه يا يوسف ده
ازاى زملكاوى وحاطط الصوره دي
انت كده بتكسف نفسك
انت فاهم معنى الصوره دى ايه؟
وفاهم يعنى ايه 100 عقدة ل 100 عقبة
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
وشهد شاهد من أهلها
الزملكاويه بيتتريأو على نفسهم
ههههههههههههههههه

noussa93 11-07-2009 11:51 PM

oh yes,i'm Algerian
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

karmen 11-08-2009 12:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noussa93 (المشاركة 93833)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

أهلا بيكي يا noussa93 وبكل أهل الجزائر الشقيقه

noussa93 11-08-2009 02:59 AM

thank you so much sister is Islam:karmen

anandhamid18 11-13-2009 10:04 PM

تحية طيبة خالصة للجميع
 
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا

karmen 11-14-2009 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anandhamid18 (المشاركة 94877)
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا

أهلا بيك anandhamid وبكل أهل الجزائر
عندك حق
والله خساره الحرب اللي قايمه دي كلها عشان خاطر ماتش
في الآخر كلنا مسلمين وعرب
ربنا يهدي
شكرا ليكي noussa وفعلا كلنا أخوات في الاسلام
وكله يشجع بلده بس مننساش في الآخر ان كلنا عرب ومسلمين

admin 11-14-2009 02:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anandhamid18 (المشاركة 94877)
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا


اهلا بيكى وبكل اهل الجزائر احن فى الاول والاخر عرب

admin 11-14-2009 02:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noussa93 (المشاركة 93833)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

منور المنتدىالمصرى


وبالتوفيق للمنتخب الجزائرى

haddad 11-17-2009 03:12 AM

شبيبة القبائل jsk
إن شاء الله الخضرا كاليفي

لمحه حب 11-18-2009 04:18 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

زمـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــالك


الساعة الآن 06:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir