منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

karmen 08-13-2009 05:17 AM

أنا حره فى حياتى كمان حره فى تصرفاتى
مش عاوزه حد يمشينى على كيفه ويغير ذاتى
راضيه عن نفسى ومقتنعه بدماغى وهي كده
إنت حاسم قرارك أنا متأكده

وليد محمد طلعت 08-13-2009 01:23 PM

ليه تزنق نفسك ...... احنا اللي حنزنقك

amira abdo 08-29-2009 05:17 AM

في عباره اثرت فيا بجد سمعتها في فيلم التربيني لما نقابل حد لازم نسال ربنا احنا قابلناه ليه واشمعنه في الوقت ده بلذات وميرسي يا prince of alexانك سالتني

karmen 09-01-2009 03:01 AM

الوش الخشن اللى قدامك زمان كان وش هش
الملامح البريئه راحت بالأيام وراح الوش

karmen 09-01-2009 03:02 AM

في إنتظار الشعر الأبيض في إنتظار التجاعيد
كل ما بحلم حلم تاني يوم بيجيني حلم جديد

mahmodsalama 09-03-2009 11:39 AM

اللهم بلغني رضاك

karmen 09-07-2009 02:37 PM

طنش تعش تنتعش

admin 09-08-2009 11:57 AM

يتقول كلام فى محله يتقول حالو ياحالو

karmen 09-09-2009 11:11 AM

غريب الوقت في ثانيه تحول كل شئ ضدي
حتى الورد آجي أسقيه يقول أرجوك ما بدي

admin 09-09-2009 11:26 AM

احنا صغيرين بس معلمين


الساعة الآن 09:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir