منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

karmen 09-09-2009 12:07 PM

أنا لو عليه يا حبيبي عاوزك هنا جنبي هنا جوه قلبي

البرنس الوحدانى 09-10-2009 05:58 AM

i can change my life

karmen 09-10-2009 08:03 AM

إزاي وليه بناكل في بعضينا وإحنا براح الكون يقضينا

manolly 09-11-2009 04:18 AM

i love walking in the rain because no one knows iam crying

admin 09-11-2009 04:43 AM

انا مش هيصعب عليا حد علشان مصعبتش على حد

karmen 09-11-2009 04:57 AM

أحبك : هديتي إليك فهل ستلاقي موقعها لديك
؟؟؟؟؟؟؟؟

البرنس الوحدانى 09-11-2009 08:40 AM

الطفل مبقاش عايش سنه بقا يخلع بايده سنه

البرنس الوحدانى 09-11-2009 05:07 PM

نسيت أنى أعيش فى بلد القساوة

karmen 09-12-2009 03:33 AM

لن أطلب الرحمة من أحدلكن سيأتى يوم لن أرحم فيه أحد





karmen 09-12-2009 03:34 AM

كان لازم أرجع وأفكر في الحال اللي أنا فيه دلوقت
وأشوف الصح إني أكمل واللا ياريتني ما كنت بدأت


الساعة الآن 08:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir