![]() |
انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع |
اقتباس:
تسلم على الروح الحلوه@};-@};- |
انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده مع تحيات الماجيك |
اقتباس:
مقبوله منك علشان حبيبى |
انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة |
اقتباس:
ان شاء الله حبيبى |
أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى |
اقتباس:
شجع فريقك بدون تعصب واهلا بيكى |
اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اقتباس:
منور وكل الاهلويه |
| الساعة الآن 06:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir