منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

MEROOO39 11-30-2009 07:02 AM

انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع


admin 11-30-2009 08:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merooo39 (المشاركة 100433)
انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع


تسلم على الروح الحلوه@};-@};-

ELMAGIC MHE 12-01-2009 01:11 AM

انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده
مع تحيات الماجيك

admin 12-02-2009 03:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmagic mhe (المشاركة 100714)
انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده
مع تحيات الماجيك


مقبوله منك علشان حبيبى

yousef eldeep 12-02-2009 08:12 PM

انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة

admin 12-03-2009 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 101490)
انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة


ان شاء الله حبيبى

لحن الوفاء 12-04-2009 03:28 AM

أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى

admin 12-04-2009 08:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لحن الوفاء (المشاركة 102274)
أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى


شجع فريقك بدون تعصب


واهلا بيكى

bosbos love 12-05-2009 10:15 AM

اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 12-05-2009 03:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 103136)
اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


منور وكل الاهلويه


الساعة الآن 06:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir