منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

البرنس الوحدانى 09-12-2009 04:09 AM

من السهل انك تستسلم ولكن من الصعب انك تندم بعديها

karmen 09-14-2009 03:12 PM

كان لازم أرجع وأفكر في الحال اللي أنا فيه دلوقت
وأشوف الصح إني أكمل واللا ياريتني ما كنت بدأت

اوس الواثق 09-17-2009 04:21 PM

هقلك كارمن لو هو بعد عنك وهرب يبقي ميستهلشي ولا ثانيه تفكير فيه لان الحب لازم يتبنى على الصدق وده لازم نتعلم منو وتختاري حبيبك انا من وجه نظرى الحب 3 انواع حب القلب وده بيفشل كتير وحب العقل وده مادى وكلو مصالح وبيفشل والتالت وده اللى صح في ننظري الحب بالعقل والقلب والله اعلم

karmen 09-17-2009 05:14 PM

أكيد يا أوس
كلامك صح جدا
لازم نحكم القلب والعقل الاتنين مع بعض
بس الموضوع ده معناه
ان كل عضو يدخل يقول ايه اكتر عباره سمعها وأثرت فيه
وانا بقول الجمله اللى عجبتنى
انا اصلا مش مرتبطه ولا بحب
ولو فكرت ارتبط هعمل اكيد بنصيحتك دي
واحكم قلبي وعقلي الاتنين سوا
ياريت بقى تقولنا ايه اكتر
العبارات اللي سمعتها وعجبتك

اوس الواثق 09-17-2009 06:24 PM

الخيانه اصعب كلمة فى الحياة

صانع الخيال 09-20-2009 03:09 PM

الموضوع كبير ومحتاج مخدة وسرير

لؤلؤة البحر 09-22-2009 08:14 AM

من جن بالحب فهو عاقل
ومن جن بغيرة فهو مجنون


من الاصعب ان تحب شحص وانت تعلم انه ليس لك
=((
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

al3ashk 09-22-2009 08:21 AM

غريب الوقت في ثانيه تحول كل شئ ضدي
حتى الورد آجي أسقيه يقول أرجوك ما بدي

karmen 09-24-2009 04:03 PM

هو إحنا ليه قاسيين على روحنا
وبقينا ليه نضحك على جروحنا


manolly 09-27-2009 01:11 AM

لو غلطة منى مين يقولى انا طب غلط في ايه
طبيعى لما تحب حد تكون مااامن ليه


الساعة الآن 08:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir