منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

THE STAR 12-06-2009 07:46 AM

يا سلااااااااااااااااااااااااااام
طيب وانا زمالكويه طبعا ومش عايزه سؤاااااااااال

زماااالكويه وافتخر
*-*-*-*-*-*-*-*-*
حب الزمالك فى دمـــــى

حب الزمالك ده همــــــى

حب الزمالك بيزيح غمى

ولا هيكون أبدا قلبك مكسور

هتعيش يازمالك عصور وعصور

هتفضل مرفوع الرايه ومنصور


وهتعيش يا زملكاوى مبسوط

ومن قلبى بنقولها بعلو الصوت

يا زمالك بنحبك بنحبك موووت

ولا هتكون يا زملكاوى متغرب

زمن البطولات راجع وقرب

ومش هنسيب الفرصه تهرب
ومن تانى هقول الزمالك حبى

بقولها وشاهد عليا ربى

نادى الزمالك حته من قلبى



biko 12-15-2009 02:39 AM

زملكاووووووووووووى

vindiesel 12-15-2009 04:59 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

صاحب القلب الميت 12-15-2009 05:07 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

admin 12-15-2009 08:37 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

vindiesel 12-15-2009 10:55 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااوى

هى الصفحه رقم 16 دى بتاع الزملكاويه فقط لا غير ولا ايه؟؟

ELMAGIC MHE 12-16-2009 01:17 AM

انا بأه اهلاوي والحمد الله اني اهلاوي

yousef eldeep 12-16-2009 09:06 AM

زمالكاااااااااااااااااااا ااااااااااااااااوي

amira abdo 12-16-2009 10:09 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اهلاويه

دبدوباية 12-16-2009 10:29 AM

أنا بقى ماليش ف الكورة والحمد لله


الساعة الآن 12:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir