منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

amira abdo 11-22-2009 12:27 AM

من لا يعتبرك مكسب لا تعتبره خساره

صانع الخيال 11-22-2009 01:48 AM

الشئ الوحيد الى بيصبرنا على فراق الناس الى بنحهم
اننا بنفضل شايلن ذكرياتهم الحلوة جواك

vindiesel 11-23-2009 11:26 AM

كنت اود ان اعيش الحياه كما تريد نفسى ...
ولكن خدعتنى نفسى وعشت كما تريد الحياه

vindiesel 11-23-2009 11:27 AM

كلما حاولت أن تنسى همومك
فهي لن تنساك!!!!!!!!!!

vindiesel 11-23-2009 11:29 AM

لو ان الحب جريمه فليشهد العالم بأننى سفاح@@

bosbos love 12-01-2009 06:13 AM

جمال الليل فى نظرة عيونك
ونظرة البدر
مرسومة بجفونك
والكون كلة ما يسوى بدونك

bosbos love 12-01-2009 06:16 AM

يا رتنى كنت قلبك عشان ابات فى حضنك
ومع كل دقة فى قلبك اقول كلمة
بحبك

bosbos love 12-01-2009 06:18 AM

لو نمت بحلم بيك
لو صحيت بفكر فيك
لو سهرت بعيش لياليك
ارحمنى ابوس اديك

bosbos love 12-01-2009 06:20 AM

لو خيرونى بين الموت وهواك
لاخترت قبرا صغير بين
شفتاك

bosbos love 12-01-2009 06:22 AM

نسيت الدنيا وما نسيتك
وجوة قلبى حطيتك
وبرمش عينى غطيتك
لانى بجد حبيتك


الساعة الآن 08:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir