منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

bosbos love 12-01-2009 06:27 AM

خد بالك من روحك علشان روحى فيها
خد بالك من عنيك علشان تشوفنى بيها
خد بالك من قلبك علشان كل دقة بعيش بيها

احمدينيو 12-06-2009 02:03 AM

قلبي مغلق للصيانه وجاري تبديل الوفا بالخيانه

karmen 12-06-2009 05:08 AM

لو بعدوني عنك لن أنساك وإن قتلوني سأكتب على قبري أهواك

yousef eldeep 12-06-2009 05:19 AM

الاهلي كسب الزمالك في الاحلام

vindiesel 12-09-2009 11:43 AM

الحمد لله ان الفلس فى الجيوب مش فى القلوب

الفلس "قله او انعدام الفلوس"

الفهد العربى 12-12-2009 02:07 AM

والله مش فاهم قصدك كويس يا برنس ياريت توضح

vindiesel 12-12-2009 06:12 AM

if u want to b someone u must b ur self

الفرعون العاشق 12-12-2009 07:06 AM

ايامى بعدك عذاب وبستناك بعد الغياب

vindiesel 12-12-2009 11:41 PM

عش ما شئت فانك ميت

admin 12-13-2009 05:45 AM

أن هناك من ينتقم من الظالمين الذين تصدر منهم الإهانات والتجريحات للآخرين فإن لم يكن الله تعالى فسيرسل له من يهينه


الساعة الآن 04:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir