![]() |
زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااوى |
زملكاوووووووووووووووي |
اهلويه طبعا بس لم الاهلي والاسماعيلي بيلعبوا مع بعض بشج الاسماعيلي عشان بيعجبني لعبه |
أهلاااااااااااااااااااااا اااااااااااااويه
|
زملكاوووووووووووووووي
|
أهلاويه
|
انا اولا وقبل اى شىء مصرية ثانيا انا ماليش فى الكورة خالص ولكن بما انكم عايزينى اشجع نادى معين وبما ان اسرتى الصغيرة اهلاويين فأنا بالتبعية اهلاوووووووووووووووووووية [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا مصررررررررررررررررررررررر ررررررررى |
وأنا كمان والله بعد المباراه التاريخيه دي
مبقتش متعصبه أهلاويا أو زملكاويا بقيت مصرااااااااااااااااااااااااوي |
بنحبك يا مصر
مصراووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووى |
| الساعة الآن 07:57 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir