منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

vindiesel 01-11-2010 06:30 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااوى

yousef eldeep 01-11-2010 08:46 AM

زملكاوووووووووووووووي

eman1 01-11-2010 09:03 AM

اهلويه طبعا بس لم الاهلي والاسماعيلي بيلعبوا مع بعض بشج الاسماعيلي عشان بيعجبني لعبه

amira abdo 01-12-2010 11:05 AM

أهلاااااااااااااااااااااا اااااااااااااويه

admin 01-15-2010 11:02 PM

زملكاوووووووووووووووي

ملاك الروح 01-16-2010 01:20 AM

أهلاويه

ايمان على عبده 01-28-2010 03:01 PM

انا اولا وقبل اى شىء مصرية
ثانيا انا ماليش فى الكورة خالص
ولكن بما انكم عايزينى اشجع نادى معين
وبما ان اسرتى الصغيرة اهلاويين
فأنا بالتبعية
اهلاوووووووووووووووووووية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-29-2010 08:59 PM

انا مصررررررررررررررررررررررر ررررررررى

karmen 01-29-2010 11:42 PM

وأنا كمان والله بعد المباراه التاريخيه دي
مبقتش متعصبه أهلاويا أو زملكاويا
بقيت
مصرااااااااااااااااااااااااوي

هيمة فرج 01-30-2010 12:09 AM

بنحبك يا مصر

مصراووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووى


الساعة الآن 07:57 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir