منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   فتى وفتاة الاحلام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10117)

هيمة فرج 04-13-2009 08:10 AM

اكيد حسن الخلق علشان تصونى

nada minnie 04-13-2009 10:20 AM

عيزاه يكون راجل بمعنى الكلمه

GHOST 04-14-2009 04:36 AM

انا بقى نفسي تكون

امممم
امممم
امممم
امممم
امممم

salma

زي ماهيا
ومن غير وصف

موضوعك جميل كارمن

وعذراً ع المخالفه بس انتي مقدره بقى


karmen 04-14-2009 06:57 AM

هههههههههههه
طبعا مقدره أمال ايه
سلمى الظاهر واخده عقلك وقلبك وكله
ربنا يوفقكم ويسعدكم مع بعض يارب

salma 04-14-2009 09:34 AM

يكون بيحبنى اد ما بحبه وبيخاف عليا

واكيد هو على بردوا

GHOST 04-14-2009 06:04 PM

تكون بتحبنى اد ما بحبها وبتخاف عليا

واكيد هيا سلمى بردوا

karmen 04-14-2009 07:00 PM

يا سلام على الحب والرومانسيه
كده تتحسدوا يا جماعه
ربنا يسعدكم يارب

GHOST 04-14-2009 07:13 PM

يارب


و

عين الحسود فيها عود

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا

علبة كبريت بحالها

مخلصالي

karmen 04-14-2009 07:42 PM

يكون بيحبنى اوى
وميفضلش اى حد عليه

GHOST 04-14-2009 07:55 PM

تكون بين ايديا وأكون جوى قلبها


الساعة الآن 10:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir