منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تصويت (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10189)

admin 11-20-2009 08:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 50458)
ايه يا جماعه اللى انتوا بتقولوه ده
لا طبعا المستوى التعليمى ده مهم جدا ويعتبر من أساسيات اختيار شريك الحياه
الغنى والفقر اه مش مهمين عشان ده كله بتاع ربنا
لكن التعليم حاجه تانيه



انا اويد هذا الكلام بشده

على الاقل نقس المستوى

golden man 11-20-2009 10:46 PM

طب كويس في حد تانى ولا كده خلاص

vindiesel 11-23-2009 04:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 96543)
انا اويد هذا الكلام بشده

على الاقل نقس المستوى


على الاقل نقس المستوى ده كلام صحيح يا اسامه

تسلم يا صاحبى :):):):):):):):):):):)

golden man 02-01-2010 08:12 AM

اكيد لازم يكون فيه مستوي تعليمى طعا ممكن تكون البنت اقل مستوى تعليمى شويه من الرجل بس مش فرق جامد لكن متهيالىالراجل فى جميع الاحوال يكو اعلى من شريكة حياته فى المستوى التعليمى

THE STAR 02-01-2010 08:34 AM

:::
انا رأيي انو في الوااقع
الانساان بيدور على انسانه
تعليمها كويس ووصلت فيه لمرحلة الكليه
وانما الناس اللي قالت عكس ده
اعتقد ان دي فيها شوية مثاليه
يعني عند التطبيق كل واحد بيدور على بنت تعليمها كويس
بيبقى في فرق كمان لما ياخد بنت متعلمه هتقدر تخلي اولادو
عندهم قدر من الثقافه
هتساعدهم في دراستهم
او لما تكون تعليمها مش قد كده .. الموضوع هيختلف
:::

golden man 02-01-2010 08:45 AM

تمام يا استر شكرا لمشاركتك


الساعة الآن 04:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir