منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الإدارة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   حركه تنقلات فى المشرفين هام جدا دخول كل المشرفين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10239)

هيمة فرج 04-26-2009 06:25 AM

انا مكمل لحد ما اموت فى الماجيك

دا بقى حياتنا كلنا ومنقدرشى نستغنى عنة

مكمل مكمل مكمل

tafa 04-30-2009 07:53 AM

انا معاك يا مان

بس انا اسف اليومين دول مشغول جداا علشان الامتحنات على الابواب

لاكن باذن الله سوف اعود بقوة ...

وانا تحت امرك فى اى شى حتى ممكن اتنحى عن الاشراف ...


انتظرونى فى 21|5|2009

karmen 05-01-2009 01:00 AM

يعنى حتى المشرفين اللى لسه متعينين النهارده يدخلوا يسجلوا برضه
مش عارفه
عالعموم
ده شرف ليه أكون مشرفه فى الماجيك
ميرسى ليك أدمن

prince of alex 05-02-2009 10:50 PM

يا كارمن اقري الموضوع وعتعرفي


الساعة الآن 05:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir