![]() |
انا مكمل لحد ما اموت فى الماجيك
دا بقى حياتنا كلنا ومنقدرشى نستغنى عنة مكمل مكمل مكمل |
انا معاك يا مان
بس انا اسف اليومين دول مشغول جداا علشان الامتحنات على الابواب لاكن باذن الله سوف اعود بقوة ... وانا تحت امرك فى اى شى حتى ممكن اتنحى عن الاشراف ... انتظرونى فى 21|5|2009 |
يعنى حتى المشرفين اللى لسه متعينين النهارده يدخلوا يسجلوا برضه
مش عارفه عالعموم ده شرف ليه أكون مشرفه فى الماجيك ميرسى ليك أدمن |
يا كارمن اقري الموضوع وعتعرفي
|
| الساعة الآن 05:54 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir