منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   عاوز تشارك معانا ( eima ) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10255)

eima 04-22-2009 06:30 AM

أوك كارمن بس ما تتأخريش بلييز

هيمة فرج 04-22-2009 07:42 AM

اسمى هيمة فرج

karmen 04-23-2009 12:29 AM

هو ينفع ايما أقولك مين واللا لازم كل واحد يدخل يسجل لنفسه؟
مانوللى
بس هى مش عارفه تدخل الأيام دى
وقالتلى سجليلى
يبقى كده فاضل
بنتين و 4 ولاد

karmen 04-23-2009 12:31 AM

أنا كمان ان شاء الله هدخل فى الأقسام التانيه وأقولهم وهييجى كتير بأذن الله
ياللا انت شد حيلك

البرنس الوحدانى 04-23-2009 02:10 AM

موافق
اسمى علي

eima 04-23-2009 06:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 50773)
هو ينفع ايما أقولك مين واللا لازم كل واحد يدخل يسجل لنفسه؟
مانوللى
بس هى مش عارفه تدخل الأيام دى
وقالتلى سجليلى
يبقى كده فاضل
بنتين و 4 ولاد

بجد كارمن شكرا جا لمجهودك معانا

بس ليا سؤال واحد مانوللى تحب تدخل بيوز أيه لازم أسم عادى كارمن

وكمان كدا بقي عندى 2 على هههههههههه~x(

eima 04-24-2009 04:56 AM

كارمن أظن كدا أكبر دليل على الاحباط اللى جالى

انا قربت اتشل بجد

هو فين الناس

طب لما بنقول عاوزين يوزرات ومش لقين أمال لو نزلنا القصة هيجلنا أحباط قد ايه من قلت المشاهدة أو التشجيع

شكررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررا

prince of alex 04-27-2009 08:18 PM

ليه ولا احباط ولا حاجة

THE KING 04-27-2009 08:23 PM

ماشي يا إيما يا عسل

ممكن نقول معاكي (( عـــــــمــــــــــرو ))
على فكره انا بحب التمثيل أوي ...
ونفسي اكون ممثل

بس مش مشكله انتى تعملى قصه وانا امثلها واعمل كل الادوار كمان

ههههههههههههههههههههه

prince of alex 04-27-2009 08:27 PM

ههههههههههههههههه ممثل كبير كمان


الساعة الآن 10:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir