منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اختبار :كيف ينظر الأخرون اليك؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10289)

THE KING 04-25-2009 11:02 PM

50 نقطه

- ينظر إليك الآخرون كشخص عذب ، نشيط ، فاتن ، مسلي
عملي ، وممتع دائماً .
- يتمركز الانتباه والاهتمام عليه باستمرار ولكنه كثير التوازن
بشكل يجعله متحفظ .
- لطيف ، متفهم ، يحترم الآخرين ، يسعدهم و يساعدهم .


تسلم ايدك يا كارمله

karmen 04-26-2009 02:10 AM

ميرسى سيلفر وعمرو على المرور
هو كل الناس طلعت درجاتها بين 41-50
واللا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

vindiesel 04-26-2009 12:33 PM

انا مجموعى 42 نقطة

- ينظر إليك الآخرون كشخص عذب ، نشيط ، فاتن ، مسلي
عملي ، وممتع دائماً .

- يتمركز الانتباه والاهتمام عليه باستمرار ولكنه كثير التوازن

بشكل يجعله متحفظ .

- لطيف ، متفهم ، يحترم الآخرين ، يسعدهم و يساعدهم .

شكرا كارمن



:-c


karmen 04-26-2009 10:27 PM

ميرسى فينديزل على المرور بس هو ليه بجد كل الناس ما بين
41-50
مفيش حد فى الأرقام التانيه خالص

ليه خلتني أحبك 04-30-2009 06:53 PM

انا طلعلي 36
تسلمي يا كارمن

night_fox 05-01-2009 12:25 AM

thnx 4 the topic
it's really nice
my greates

karmen 05-01-2009 12:30 AM

thanks mr pirate for pass

هيمة فرج 05-02-2009 09:24 PM

-من 31 الى 40

ينظر إليك الاخرون كشخص حساس ، دقيق ، حذر ، عملي .

- ذكي ، موهوب ، ولكن معتدل .

- لايستطيع بناء علاقات اجتماعية بسرعة أو سهولة ، ولكنه

مخلص لأصدقائه ويتطلب منهم المعاملة بالمثل .

- من يعرفك جيداً يعرف أنه لايسهل تشكيك ثقتك بأصدقائك

ولكنك تحتاج إلى وقت طويل كي تنسى خيانة أحدهم لك .

جميل يا كارمن الموضوع

تسلم ايديكى

karmen 05-02-2009 10:29 PM

ميرسى هيمه على المرور

MORO CHOCOLATE 05-25-2009 06:46 AM

انا جمعت 47
- ينظر إليك الآخرون كشخص عذب ، نشيط ، فاتن ، مسلي
عملي ، وممتع دائماً .


- يتمركز الانتباه والاهتمام عليه باستمرار ولكنه كثير التوازن

بشكل يجعله متحفظ .

- لطيف ، متفهم ، يحترم الآخرين ، يسعدهم و يساعدهم .


تقريبا كلنا كدة
ميرسي ياقمر عالموضوع




الساعة الآن 02:36 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir