منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   من أرادو أن يمكرو على الله ( قصة أبطلها أعضاء المنتدى ) eima . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10345)

karmen 04-29-2009 03:22 AM

احنا متابعين معاك يا ايما
بس ياريت تكبر الخط شويه
ميرسى ليك وكمل ياللا

amralbob 04-29-2009 10:21 AM

بجد تسلم اديكي ياeima مشكور على القصص الجميله ديه وانا مش هيبقالي دور ولا ايه

البرنس الوحدانى 04-29-2009 11:10 AM

رائع
طب على دا اسمى ولا اسم واحد تانى
لازم اعرف

بس والله انتى رائعة

eima 04-30-2009 01:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 53007)
رائع
طب على دا اسمى ولا اسم واحد تانى
لازم اعرف

بس والله انتى رائعة

يا على يا أخويا والله انا راجل مش بنت كل شويه أقولك كدا ...

golden man 04-30-2009 09:34 AM

هو ابراهيم مين يا ايما بعد اذنك

وتسلم ومتابعين معاك

Silver 04-30-2009 11:22 AM

نظراً لحدوث الملابسات فى الأسماء

أنصحك يا إيما بوضع كل اسم بلون معين

يعنى
كارمن ـ عماد ـ رامى .... الخ

هيكون أفضل بحيث أن كل اسم هيكون ليه لون مميز

أتمنى تنفيذ هذه الفكرة

وتسلم إيديك

Silver 04-30-2009 11:45 AM

والله يا إيما الموضوع جامد جداً *-:)

أنا حاسس أنك هتكوم علامة بارزة ف الماجيك :ar!

والقصة فوق الروعة =D> ... بجد أحسنت :-bd

وأنا كنت لسه هاقولك مش أنا المفروض البطل :-B

وأكون ف الأول ... ولاحق القصة من أولها ~X(

الأقيك جايبنى وأنا لسه عيل صغير \:D/

واااااء :(( واااااء :(( وااااااااء :((

حد يشوف ماما كارمن :-s

البرنس الوحدانى 04-30-2009 01:06 PM

انا اسف جدا يا ايما
وانا مقدرش على زعلك يا عم الانسان دايما بيغلط
وعلى العموم انا اسف جدا

karmen 05-01-2009 12:50 AM

ايه يا رامى يا حبيبى عاوز ماما فى حاجه
أنا حضرتلك الرضعه والغيارات
معلش هسيبك بقى أصلى رايحه السوق

prince of alex 05-01-2009 02:40 AM

لا هي ديه ام تسيب ابنها


الساعة الآن 08:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir