منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   خلى الدماغ صاحى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10395)

vindiesel 09-23-2009 11:52 PM

ياريت الدماغ تبقى شغاله زى الراجل ده

شكرا على مروركم

admin 09-24-2009 01:54 AM

مشكور على القصه محمد


تسلم ايدك

vindiesel 12-15-2009 05:26 AM

استدار إليه الشاهد وقاطعة بغتة :
هل رأيتني أشتمك يا سيدي ؟

صاح القاضي في غضب :
لقد سمعتك وسمعك الجميع و .....


قاطعه الشاهد مبتسما في خبث :
هذا ليس دليلا كافيا يا سيدي


والله فى منتهى الذكاء

bosbos love 12-15-2009 07:31 AM

القصة جميلة جدا
وهو ذكى اوى
تقبل مرورى

vindiesel 12-15-2009 10:29 AM

ميرسى ليكى يا بوسبوس


الساعة الآن 05:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir