منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   أنيستا يخطف التأهل للبراسا فى الوقت بدل الضائع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10494)

ahmedlion386 05-10-2009 08:29 AM

ان شاء الله البارسا سوف يلقن المان درسا لا ينساةعلي مر العصور

l0stl0ve 05-10-2009 12:29 PM

فعلا يا Ahmedlion386 للاسف الكوره اجوان
والتاريخ ما بيسجلش غير الاجوان....
برده السنه الى فاتت (تشلسى والمان يونيتد على النهائى)
تشلسى كانت مقطعه المان وجابت كورتين فى العرضه
وفى النهايه خسرت بضربات الحظ
فريق حظه وحش
بس لازم تعترف إن تشلسى كانت احق بالفوز من البرسا
Chelsea In My Heart


هيمة فرج 05-11-2009 01:02 AM

ان شاء الله البطولة للمان

karmen 05-23-2009 01:53 AM

مشكوووووووووووور يا هيمه على الخبر


الساعة الآن 05:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir