![]() |
ان شاء الله البارسا سوف يلقن المان درسا لا ينساةعلي مر العصور
|
فعلا يا Ahmedlion386 للاسف الكوره اجوان والتاريخ ما بيسجلش غير الاجوان.... برده السنه الى فاتت (تشلسى والمان يونيتد على النهائى) تشلسى كانت مقطعه المان وجابت كورتين فى العرضه وفى النهايه خسرت بضربات الحظ فريق حظه وحش بس لازم تعترف إن تشلسى كانت احق بالفوز من البرسا Chelsea In My Heart |
ان شاء الله البطولة للمان
|
مشكوووووووووووور يا هيمه على الخبر
|
| الساعة الآن 05:10 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir