منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حكاية(حب وصداقه ورعب) ادخل اكتب اسمك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10594)

karmen 05-20-2009 02:53 AM

أهلا بيك كابتن مهاب
وفعلا سلمى هى الأساس فى المنتدى أنا ما اعترضتش على كده
وزى ما قال بلابل احنا هنا كلنا أخوات
ويسعدنى ان انت كمان تكون أخ معانا هنا
وسلمى طبعا على راسنا من فوق
منغير ما انت تقول حاجه سلمى دى زى أختى

karmen 05-20-2009 07:00 AM

ايه محدش تانى ناوى يسجل اسمه؟

Silver 05-20-2009 12:04 PM

لأ إزاى

أنا بسجل اسمى

silver

دى قصة كارمن وفيها رعب كمان

يارب استر ،،،،،

منتظرين القصة بفارغ الصبر

وبالتوفيق كارمن

prince of alex 05-20-2009 07:01 PM

فينك يا كارمن احنا مستنين القصة على احر من الجمر

karmen 05-21-2009 12:00 AM

أوكى
أنا هنزل الجزأ الأول دلوقتى اهو

karmen 05-21-2009 12:07 AM

الأعضاء اللى هيدخلوا معانا
الأولاد
1-بلابل............بلابل
2-ايما............ايما
3-البرنس الوحدانى............على
4-برنس أليكس..............أحمد
5-التهامى.............تهامى
6-الأسمر.............أسمر
7-سيلفر...............سيلفر
8-جوست..............جوست
9-جولدن مان..............جولدن
10-فينديزل............فينديزل
11-لوست لوف.................اياد
البنات
12-كارمن..............كارمن
13-مانوللى..............مانوللى
14-سلمى................سلمى
15-ملاك الروح.............ملاك
القصه هتكون فى منتدى الفنون الأدبيه باسم
(يوم ضاع فيه الكثير)قصة رعب

Silver 05-21-2009 12:25 AM

يلا يا كارمن

منتظرين ،،،،،،

karmen 05-21-2009 04:54 AM

خلاص يا سيلفر أنا نزلت أول الأجزاء فى منتدى الفنون الأدبيه

مهاب 05-21-2009 06:52 AM

تم تحرير المشاركة

( والكلاب تعوى والقافلة تسير )

karmen 05-21-2009 08:46 AM

no comment


الساعة الآن 11:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir