منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   (جيم أوفر) إهداء إلى................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10704)

THE KING 05-29-2009 03:40 AM

قوليلي بس مين هو انا اخربلك بيته ,,,, أي خدمه .. أغنيه جامده جدا

karmen 05-29-2009 03:53 AM

هههههههههههههههه
ميرسى يا عمور
عارفه انك دايما فى الخدمه وتحت الطلب
ههههههههههههههه
ميرسى على شعورك

golden man 05-29-2009 10:25 AM

ما تزعليش نفسك يا كارمن واكيد ما يستاهلش الحزن ده كله

EzAt99 05-29-2009 11:37 AM

يمكن ما نعرفكيش من زمان بس مش متعودين منك على كدة......
بصي هي كدة الدنيا....
وكبرررررررررررررررري
سلااااااااااااااااااااااا اام

karmen 05-30-2009 12:07 AM

ميرسى يا ميدو انت وجولدن على شعوركم
هكبر أكيد ربنا يسهل

golden man 05-30-2009 01:16 AM

باذن الله

karmen 05-30-2009 01:47 AM

ان شاء الله


الساعة الآن 05:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir