![]() |
قوليلي بس مين هو انا اخربلك بيته ,,,, أي خدمه .. أغنيه جامده جدا
|
هههههههههههههههه
ميرسى يا عمور عارفه انك دايما فى الخدمه وتحت الطلب ههههههههههههههه ميرسى على شعورك |
ما تزعليش نفسك يا كارمن واكيد ما يستاهلش الحزن ده كله
|
يمكن ما نعرفكيش من زمان بس مش متعودين منك على كدة......
بصي هي كدة الدنيا.... وكبرررررررررررررررري سلااااااااااااااااااااااا اام |
ميرسى يا ميدو انت وجولدن على شعوركم
هكبر أكيد ربنا يسهل |
باذن الله
|
ان شاء الله
|
| الساعة الآن 05:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir