![]() |
أكيد مرفوضة ،،، ومش محتاجة نقاش ولا جدال وكله تقليد ... ومحدش فاهم حاجة |
شكرا روميو على المرور
فينك كده من زمان وعامل ايه فى امتحاناتك ربنا معاك |
| الساعة الآن 01:36 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir