![]() |
فعلا يا سعيد عندك حق
ميرسى ليك عالمرور |
انا ليا راي ومبدا اساسي اى كان حب او صداقه بما ان بنتكلم عن الصداقه فتتجمع صفات الصداقه في جمله وحده انا الصداقه افعال وليست اقوال
|
أكيد يا اوس الصداقه افعال وليست اقوال
ميرسي كتير ليك على رأيك ومشكور عالمرور والمشاركه |
فشكرا لوجودك في حياتي ... يا صديقتي كارمن
انا الحمد لله لقيت الصديقة اللى ينطبق عنها كل الكلام ده |
ميرسي يا حبيبة قلبي
والله انتى اللى اغلى صديقه عندى وبحمد ربنا انى لاقيتك ميرسي على مرورك |
| الساعة الآن 03:26 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir