منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   معنى الصداقه الحقيقى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10764)

karmen 07-14-2009 12:39 PM

فعلا يا سعيد عندك حق
ميرسى ليك عالمرور

اوس الواثق 09-23-2009 06:34 AM

انا ليا راي ومبدا اساسي اى كان حب او صداقه بما ان بنتكلم عن الصداقه فتتجمع صفات الصداقه في جمله وحده انا الصداقه افعال وليست اقوال

karmen 09-23-2009 07:01 AM

أكيد يا اوس الصداقه افعال وليست اقوال
ميرسي كتير ليك على رأيك
ومشكور عالمرور والمشاركه

manolly 09-25-2009 11:13 AM

فشكرا لوجودك في حياتي ... يا صديقتي كارمن



انا الحمد لله لقيت الصديقة اللى ينطبق عنها كل الكلام ده

karmen 09-25-2009 11:37 AM

ميرسي يا حبيبة قلبي
والله انتى اللى اغلى صديقه عندى
وبحمد ربنا انى لاقيتك
ميرسي على مرورك


الساعة الآن 03:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir