منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   سؤال رفيع: من أحسن لاعب برأيك في مباراة مصر وإيطاليا؟؟؟؟؟؟!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10985)

EzAt99 06-19-2009 01:31 PM

شكرا سيلفر على المرور

EzAt99 06-19-2009 01:32 PM

شكرا نيو على المرور

EzAt99 06-19-2009 01:33 PM

شكرا يا إبراهيم على المرور

عمر-غانم 06-19-2009 11:25 PM

طبعاً أبوتريكة أحد أسباب الهدف
ولكنى اخترت عصام الحضرى لأن هو تألق انبارح بشدة وأعطيه نجم المبارة

EzAt99 06-21-2009 03:52 AM

سارعوا بالتصويت.
ليفوز الأفضل

EzAt99 06-21-2009 02:15 PM

رغم إن الأصوات مش كانت كفاية الفرق 3 أصوات
لأن الردود مش كانت كتيرة أصلا
لكن أنا عند وعدي
إن شاء الله الموضوع هيتعرض بكرة أو بعده بالكتير في استاد مصر

إنتظروا المفاجأة

بلابل 06-21-2009 03:39 PM

أبوتريكة

EzAt99 06-21-2009 11:55 PM

شكرا بلابل بس المسابقة انتهت والفائز عصام الحضري
والموضوع قريب جدا ان شاء الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هيمة فرج 06-27-2009 11:19 PM

مفيش غيرة

رجل المباراة

عصام الحضرى

شكرا لموضوعك

تسلم ايديك



الساعة الآن 12:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir