منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   قصة تحزن واللى مايبكيش يبقى عديم الإحساس (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11034)

karmen 07-13-2009 01:06 PM

أوكى يا يوسف
ورينا شطارتك
سمعنا صوتك(ستار ميكر)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-19-2009 10:59 AM

اول مره اعرف ان معنديش احساس اصلي تخيلي ياكوكي معيطتش هههههههههههههههههههه انا هعيط بقي عشان معيطش اهئ اهئ اهئ
ميرسي ياقمر ع المقلب تتردلك ههههههههههههههههههههههههه هه

admin 12-20-2009 07:51 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههه



ايه الكلام ده

beckham 12-28-2009 06:21 AM

منه له منه له
مش هقول اكتر من كده

karmen 01-10-2010 02:38 AM

اهئ اهئ اهئ
حرام عليك يا بيكهام
بتحسبن عليه
ميرسي على مرورك

karmen 01-10-2010 02:39 AM

ههههههههههههههههههههههه
طب كويس
اعتراف من اميره اهو ان معندهاش احساس
ههههههههههههههههههه
ميرسي اسامه عالمرور

el.sa7er 01-10-2010 07:12 AM

اهىء اهىء اهىء
بجد فعلا تقطع القلب
ازاى يعمل كدة الخاين
وازاى تعمل كدة الخاينة
وازاى يعملوا كدة الخاينيين
كلهم خونة
لا اله الا الله
مات
ايه اللى انتى قولتيه ده
بجد انا زعلان
وااااااااااااااااء

ال مليش نفس ال

ده انا نفسى.......
ولا بلاش

هههههههههههههه
ماشى ماشى
تسلم ايدك

nada minnie 01-14-2010 02:37 AM

ماااااااااااااااااااااااا شى يا كارمن
بقى كده يعنى عايزه توصللنا اننا كلنا معندناش احساس
ماشى
براحتك بس
أشوف فيك يوم على انت عملته فيا
ههههههههههههههههه

karmen 01-23-2010 06:20 AM

هههههههههههههههههههههه
ماشي يا ساحر ماشي يا ندى
انتوا الاتنين بتقولولي ماااااااااااااشي
ايه هتستنونى على اول الشارع
ميرسي لمروركم


الساعة الآن 11:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir