منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   صندوق بريد الأعضاء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11052)

karmen 06-21-2009 07:05 AM

من:كارمن
الى:أدمن
نص الرساله:أحب أقولك انك انسان محترم جدا وجدير فعلا بإنك تكون أدمن ومدير
فعلا تستحقها ولا يستحقها غيرك
والله أنا بحبك فى الله يا اسامه وبحس إنك إنسان فيه كده جدعنة ولاد البلد
ومستعد تساعد أى حد منى ليك رسالة حب وتقدير وإحترام

EzAt99 06-21-2009 12:44 PM

من: ميدو
إلى: كارمن
الرسالة: والله موضوعك هايل
فتقبلي فائق احترامي وتقديري

karmen 06-22-2009 01:59 AM

شكرا ميدو ربنا يخليك عالرساله
من:كارمن
إلى:مانوللى
الرساله: ايه يا بنتى مش ناويه بقى تدخلى الماجيك على فكره انتى واحشه كل الأعضاء وكلهم عمالين يسألوا عليكى
وعلى فكره فيه ناس معينين سألوا عليكى كتير أوى ونفسهم تدخلى
ياريت تدخلى بقى وتبطلى تقل
ماشى؟؟

هيمة فرج 06-23-2009 02:54 AM

من: هيمة فرج

إلى: اعضاء الماجيك كلهم

الرساله: هو انتوا نسيتوا هيمة فرج ولا اية
محدش بقى يسال عنى عايش ولا مش عايش
على العموم كلكم وحشتونى

ومستنى السؤال

karmen 07-13-2009 10:01 AM

من:كارمن
إلى:هيمه فرج
الرساله:والله العظيم يا هيمه منقدر ننساك أبدا واحنا بنسأل عليك علطول مش انا بس لا ده كل الاعضاء
وممكن اعرف بقى انت بتغيب كتير ليه حاول تدخل بانتظام ياريت وعاوزين الشغل بتاع زمان

admin 07-13-2009 10:07 AM

من:منتدي الماجيك
إلى:من يجب منتدي الماجيك
الرساله: احب اشكر كل من ساهم فى راقى المنتدي وتقدمه
واهم شئ روح المحبه الى بين الاعضاء
ويريت كل واحد هند شئ ميبخلش علينا بيه
وانا محاضر ليكم مجموعه هدايه بالعبيط
تقدير من الماجيك لكل عاش للماجيك

karmen 09-25-2009 11:59 AM

من:كارمن
إلى:مانوللي
الرساله:طبعا انتى عارفه انا بحبك قد ايه واحنا الاتنين متعلقين ببعض قد ايه
طبعا كلام مش هيكفى سنين عمري لو قلته
ربنا اللى يعلم مدى حبي ليكي
وعارفه بردو مدى حبك ليه
حبيت بس اعرفك فى الرساله دى واذكرك ان عمر ما حد هيحبك قدي ابدا
وعمر ما حد هيتمنى يبقى صديقك زيي
ولا عمر حد هيستحملك او ميزهقش منك ابدا ودايما عاوزك معاه غيري انا

manolly 09-25-2009 10:11 PM

من/مانوللى
الى/كارمن

الرسالة/ ربنا يخليكى ليه يا سارة ومننحرمش ابدا من بعض ونفضل دايما اصحاب على طووووووووول بس انتى تبطلى عصبيتك دى وهتبقى تمام اوى
انتى عارفة انا اد ايه بحبك وعارفة انك اقرب حد ليا في الدنيا كلها

عمر-غانم 09-25-2009 10:48 PM

من: عمر
إلى: كارمن
الرساله: محبوبة المنتدى

والله يا كارمن انتى فعلاُ محبوبة المنتدى وفعلاً عضوة ذهبية لا مثيل لها
وصعب حد يلاقى اعضاء بالشكل ده
وبشكرك على الموضوع الهايل ده

karmen 01-23-2010 09:01 PM

من:كارمن
إلى :عمر غانم وكل الناس الغايبه
الرساله:هو في إيه بقى بجد
إنتوا غايبين كل ده ليه
طب إدخلوا شقروا علينا وعالمنتدى إن شالله حتى مره في الأسبوع
متغيبوش أوي كده
ومتقلقوناش عليكم
وحشتونا بجد


الساعة الآن 01:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir