منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الشكاوى والاقتراحات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   رســــــالــــــة إلـــــــى المشـــــرفيـــــــن (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11525)

prince of alex 07-20-2009 02:19 PM

محتاجين رأيك يا ادمن وسلفر الراجل ده مش فاهمه خالص

متزعلش مني بهزر بس

ههههههههههههههه بلطف الجو احسن الموضوع حمي اووووي

ولوا عايز رأيك فهو جميييل

وكممان نتمنى من الادارة يغيرلنا بقا الشكل اوكي

THE KING 07-22-2009 05:32 AM

يا جماعه متطولوش فى الموضوع الراجل قال رأيه والإداره ردت عليه ..
إيه لزمت الكلام ده كله .. ؟؟؟
خلاص خلص الموضوع المفروض سيلفر يقفله ..


الساعة الآن 01:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir