منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو كنت مواليد 1980:1990 تعالى افكرك بذكرياتنا سوا (ادخل والله مش هتندم ابدا)انا بحلف (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11633)

karmen 07-26-2009 12:57 PM

آه فعلا يا بلبل
أغنية لولاكى كانت مشهوره جدا وكانت مكسره الدنيا ساعتها
واللا الفيلم الهندى بتاع أميتابات شان فعلا كنا بنستناه جدا
أنا فاكره برضو أياميها كان طالع موضه الإيشاربات القصيره جدا بتاعت البنات
لما كانوا يربطوها ويدخلوها من جوه الجاكيت ويبقى الايشارب كله جوه الجاكيت ومش باين غير راس الواحده وحواليها الايشارب
كان شكلهم غريب اوى

Silver 01-07-2010 11:27 AM

يااااااااااااه يا كارمن ،،،،

انت رجعتى الواحد 20 سنة لورا

حسيت ان شريط الحياة بيلف قدامى من تانى

والفترة دى بقى الناس كلها كانت بتابع نفس الحاجة

اصل مكنش فى مسلسلات كتير ولا افلام ولااغانى كتير

وكان هما الـ 8 قنوات بتوع التليفزيون الارضى

وياه بقى اللى عنده الــ Nile TV

نسيتى انتى الفلم الهندى اللى كان بيجيى ع القناة الخامسة

ولا فترة التنويه عن المفقودين ع القناة التالتة ،،،

وحاجات تانية كتير اوى اوى

هو الواحد هيفتكر ايه ولا ايه

موضوع رايق يا كارمن

5/5

صاحب القلب الحنون 01-07-2010 12:11 PM

ياجمال الايام دى وعلى راى الست عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان ارجع يازمان

karmen 01-10-2010 02:00 AM

اه والله يا رامي عندك حق
التنويه عن المفقودين والحاجات دي فعلا كات موجوده
وفعلا قلة القنوات كان بيجبر الناس على اتباع ثقافه مجتمعيه واحده
لكن بعد الانفتاح اللي حصل
خلاص صعب تلاقي اتنين بيشتركوا في نفس الخلفيه الثقافيه
ميرسي مرورك يا رامي

karmen 01-10-2010 02:02 AM

صحيح والله يا صاحب القلب الحنون
عايزنا نرجع زي زمان قول للزمان ارجع يا زمان
وعمر الزمان ما هيرجع فعمرنا مهنرجع ايام زمان الحلوه تاني
تسلم على مرورك

el.sa7er 01-10-2010 06:46 AM

يااااااااااااااه والله حاجات جميلة اوى
احلى حاجة لما الواحد يفتكر حياته وهو صغير
بجد تسلم ايدك توبيك تحفة

الفرعون العاشق 01-10-2010 11:15 PM

ياااااااااااااااااااااه كانت اياك وعدت بجد وعمرها ما هترجع تانى لانه اللى فات من عمرنا صعب يرجع تانى
ايام زمان رمضان وفوازير رمضان ونيلى وعمو فؤاد ياااااااااااه ايام جميله بشكل وهاتوا الفوانيس يا ولاد كل ما افتكر الايام دى مش عارف اقولك ايه ولا ايه 000
وكمان مسلسل المال والبنون اللى لو جه الف مره برده هتفرج عليه لانه بيفكرنى بايام زمان ( اللى عمرها ما هتتعوض ) يااااااااااااااااااااه يا كارمن يخرب عقلك فكرتينى بايام جميله اوى 000
شكرا ليكى كارمن على موضوعك الاكثر
تسلم ايدك يا كارمن

karmen 01-25-2010 08:23 PM

ميرسي كتير الساحر والفرعون على مروركم الجميل
وفعلا
ذكريااااااااااااااااااااا اات

manolly 01-28-2010 06:12 AM

والله يابنتى انا مش فاكرة اى حاجة من دول
كانى كنت في عصر تانى خاااااااااااااالص
اللى انا افتكره مسلسل اوشين عارفينه؟
ده انا كنت بموووووووووووووت فيه وكانى بيقولولى اوشين وانا صغيرة من كتر حبى فيه
وكمان هيركليز وزينة يااااااااااااااااه هموت واتفرج عليهم تانى والله
ده غير بقى ايام العيد ننزل ونشترى كل عيد هدوم ايه وتوك بقى وحركات
دلوقتى ولا حد بيعبرنا حتى ههههههههههههههههههههههههه ههه
ونروح المدرسة بالسندوتشات والعيال ياكلوها منى وانا زى الهبلة كنت اديهالهم واروح البيت اعيط لماما
ههههههههههههههههههههههه
وحاجااااااااااااات وحاجاااااااااااااات
ياريتها ترجع تانى والله

الصقر الابيض 01-28-2010 06:59 AM

ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ه



مشفاكر حاجه
لا بسم الله ما شاء الله
الذاكره عندكوا شغاله يعني

بس في حاجات انا بدأت افتكرها
يا مسهل ربنا يذكرنا


الساعة الآن 01:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir