منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أتحدى أى حد فيكم يعمل الشكل المطلوب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11761)

admin 12-19-2009 05:38 AM

شكر على المقلب
انا كانت معالى السماعه

على الاخر وبسمع شئ


تسلمى

الفرعون العاشق 12-19-2009 06:32 AM

يخرب بيت كده ايه يا كارمن هو فيه كده
بس مقلب رايق اوى يا كارمن

karmen 01-25-2010 08:31 PM

ههههههههههههههههه
معلش بقى يا أسامه معلش يا فرعون
وأنا كمان والله كنت حاطه الهيد فون ومعلياها عالآخر
وقلبي كان هيقف

golden man 01-26-2010 10:30 AM

ههههههههههههههههههههههه
انا شفت المقلب ده قبل كده
وكمان بعد الردود عرفت
تسلمى يا انسه كارمن

bosbos love 01-26-2010 10:37 AM

حرام عليكى يا كارمن
انا بجد والله اعصابى باظت وكنت هعيط
الحمد لله انى كنت شايلة السماعة لانى حسيت ان فى حاجة من الردود
شكرا على الخضة

lost love 01-26-2010 09:04 PM

اهئ اهئ اهئ
ربنا يسامحك ياكارمن انا بقى
كنت معليه الصوت خالص
وعملتها قبل ماشوف الردود اه
يانى ياقلبى ياللى وقفت مين يمشيه دلوقتى بقى

لمحه حب 01-26-2010 09:07 PM

انا بقي من الردود بصراحه ماعندي استعداد اجازف بحياتي يعطيك العافيه من بعيد لبعيد

karmen 01-26-2010 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 124695)
ههههههههههههههههههههههه
انا شفت المقلب ده قبل كده
وكمان بعد الردود عرفت
تسلمى يا انسه كارمن

ميرسي يا هيما على مرورك ويا خساره انك شفتها قبل كده
لو مكتش مرت عليك كان زمانك مشرف في قايمة اللي قلبهم وقف

karmen 01-26-2010 10:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 124698)
حرام عليكى يا كارمن

انا بجد والله اعصابى باظت وكنت هعيط
الحمد لله انى كنت شايلة السماعة لانى حسيت ان فى حاجة من الردود
شكرا على الخضة

ههههههههههههههههههه
معلش بقى يا بوسبوس تعيشي وتاخدي غيرها
يعني كنت أعرف ان قلبك خفيييييييييييييف كده
جمدي قلبك







وإشربي ديو
ههههههههههههههههه

karmen 01-26-2010 10:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love (المشاركة 124829)
اهئ اهئ اهئ
ربنا يسامحك ياكارمن انا بقى
كنت معليه الصوت خالص
وعملتها قبل ماشوف الردود اه
يانى ياقلبى ياللى وقفت مين يمشيه دلوقتى بقى

هههههههههههههههههه
وأنا والله زيك بالظبط
بس الحمد لله قلبي مشي مفضلش واقف
مع الوقت هيبدأ يتحرك
هههههههههههههههههه
ميرسي يا ريمو وتعيشي وتاخدي غيرها


الساعة الآن 05:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir