منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الإدارة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   نقاش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11950)

zezonasr 08-12-2009 05:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 73303)
بعد ازن الادارة وفريق العمل

اخى زيزو

بالنسبة لموضوع البنود الجديدة

ممكن تخلى الموضوع الى كتبة اسامة

موضوع للبنود فقط

ولا يوجد فى الموضوع مشركات

زى مرجع لينا مشرفين وفريق عمل وادارة

ومن الخلال الموضوع الى احنا بنشارك فى دة

نخلية للنقاش فى احوال المنتدى

ومن خلال النقاش بين الاعضاء وفريق العمل والادارة

تستشفو من النقاش لعمل بنود

بمعنى اصح المشاكل الى فى المنتدى من خلال منقشتنا ليها

هى الى هتطرح بنودها لوحدها

ويكون الموضوع التانى مرجع قوانين فقط

تقبلو وجهة نظرى

تسلم يا محمد على مشاركتك
و لكن أفضل أن يبقى الحال كما هو عليه
و أن يكون الموضوع الخالص بقوانين المشرفين هو الذى نقوم بالمناقشه فيه حول هذه البنود
و الموضوع للنقاش و التوصل إلى أفضل البنود التى سيتم العمل بها
و إن شاء الله بعد الإنتهاء من مناقشتها سيكون هناك موضوع مغلق به كل القرارات و الآليات الخاصه بفريق العمل للإستعانه به من قبل الفريق الحالى أو أى فريق قادم للتعامل فى المنتدى بشكل عام
و أنتظر منك التفاعل مع الموضوع و أيضاً منتظر رأيك و إقتراحاتك إن كان لديك بنود جديده
مع العلم أن هذه البنود خاصه بالفريق فقط و ليست قوانين خاصه بالمنتدى و إن شاء الله سيتم طرح البنود الخصه بقوانين المنتدى أيضاً لمناقشتها على الفور
و بالله التوفيق ...
أخوك / محمد نصـــــــر

بلابل 08-12-2009 04:14 PM

تمام

اهم شئ الوصول لافضل الحلول

zezonasr 08-14-2009 12:35 PM

كده يبقى متفقين
و منتظر تفاعل الجميع مع الموضوع
و نرجو السرعه فى ذلك


الساعة الآن 12:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir