منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أجمد مسج مقلب جتلك عالموبايل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11964)

karmen 09-05-2009 12:50 PM

هههههههههههههههه
جلمده جدا يا رضوان المسج دى
بجد مقلب مقلب يعني
بس لو الشركه كانت هتبعت من رقمها او من رقم مكون من 4 ارقام بس مش رقم عادى
طب كنت اتصل احسن تكون كنت كسبت فعلا
هههههههههههه
والله يا رضوان نتمنالك العربيه البي إم

radwan 09-05-2009 05:38 PM

مانا قولت كده بردو
وبعدين العرض بيقول ان الشركة هيا اللى هتتصل بيا مش أنا اللى هتصل بيها

بس يلا دا الواحد لمجرد ما فكر ان بقى عندى بى ام فكرت بعدها انى أسيب نص أصحابى
ههههههههه
لا طبعا بهزر

karmen 09-06-2009 04:03 AM

ههههههههههههه
ونعم الأصل
أصيل من يومك يا رضوان
ههههههههههههه


الساعة الآن 09:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir