منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أخوكى قارفك .......ولا يهمك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11970)

karmen 09-02-2009 12:09 PM

لا يا علي لو موريتهمش الموضوع ده
انا هحاول اوصلهم باى طريقه
ان شالله اناشد الامم المتحده
اخواتك لازم يقروا الموضوع ده
وعاوزه اشوف شكلك بعد ما يعملوا بالنصايح
ولو واحده فيهم مخطوبه قلها ميهمكيش
عندنا طلباتك برضو
هي مؤامره على الجنس الىخر
عشان نطلعكم من هدومكم

manolly 09-04-2009 02:44 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
والله ياسارة مش عارفة اقولك ايه
تسلمى ياقمر عالنصايح الهايلة دى
وبعدين الموضوع ده المفروض انه للبنات فقط ايه اللى مدخل شباب هنا
يا جماعة ده كلام سر بين البنات
والادمن يا سارة ولد شكلك كدة عضويتك هتتوقف
ههههههههههههههههه

radwan 09-05-2009 10:51 AM

اه
بس بردو ممكن نتبارد ولا كأن فى حاجة
ونفتش السر
اللى هو..... ولا بلاش نقول
شكرا ليكى كارمن عالموضوع

karmen 09-05-2009 12:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 75963)
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
والله ياسارة مش عارفة اقولك ايه
تسلمى ياقمر عالنصايح الهايلة دى
وبعدين الموضوع ده المفروض انه للبنات فقط ايه اللى مدخل شباب هنا
يا جماعة ده كلام سر بين البنات
والادمن يا سارة ولد شكلك كدة عضويتك هتتوقف
ههههههههههههههههه

آآآآه صح ايه اللي بيدخلهم هنا عاوزه أعرف
ههههههههههههه
وبعدين يا مانوللى الأدمن ولد آه بس خليها على ربنا
أنا مش هسكت عن الحق أبدا
هههههههههههه
ميرسي ليكي يا قمر عالمرور

karmen 09-05-2009 12:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 76056)
اه
بس بردو ممكن نتبارد ولا كأن فى حاجة
ونفتش السر
اللى هو..... ولا بلاش نقول
شكرا ليكى كارمن عالموضوع

عادي يعني يا رضوان
البرود شئ مش جديد عليكم
هههههههههههه
ميرسي ليك عالمرور


الساعة الآن 10:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir