منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   عاوزه خطيبك ينتحر إتفضلى يا ستى ولا يهمك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11972)

karmen 08-31-2009 02:29 AM

اتجوز علطول يا علي منغير خطوبه احسن لك
ميرسى عالمرور

karmen 08-31-2009 02:30 AM

فعلا يا الملاك البرئ
هي هتتجوز علطول
ميرسى على مرورك نورتينى

radwan 09-05-2009 02:52 AM

ههههههههههههه
موضوع جامد يا كارمن
أهو هو ده اللى بناخدو منهم
وبجد الكلام ده فعلا بيحصل صدقونى
طيب ما كانو قعدو فى الظل ولا يعنى غاوية عذاب

شكرا كارمن الموضوع

karmen 09-05-2009 12:53 PM

نقول ايه بقى يا رضوان
هي عاوزه تنكد عليه بأي طريقه
هو ده هدفها
ميرسي ليك عالمرور


الساعة الآن 12:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir