منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   عربيــه و عمــاره ... @ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12018)

بلابل المتمرد 08-18-2009 01:45 AM

يعم زيزو الرسول صلى الله عليه وسلم جوز واحد بآية من القراءن وجوز اخر بخاتم من حديد


انما خلاص دلؤتى الاخلاق اتغيرت والمسلمين اصبحوا بلا اسلام وفى حديث شريف بيقول

(خير النساء اقلهن مهورا ) وبالنسبة لموضوع العربية والعمارة احنا ممكن نحرفها شوية ههههههه

هنخليها بدل عربية وعمارة هنحليها عربية وحمارة يعنى مغيرنيش فيها كتير وممكن العروسة

تستخدم الحمارة وتركبيها فى العربية وتعمل بيها الشوبينج بتاعها وترووووش بيها مع صاحبتها

ويبقى كدا احنا وفرنا على نفسنا شوية اي رايك حلال العقد ان
ا


karmen 08-24-2009 10:54 PM

وأعوذ بالله من كلمة أنا

follow me 08-26-2009 04:50 PM

زيــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل المتمرد (المشاركة 74120)
يعم زيزو الرسول صلى الله عليه وسلم جوز واحد بآية من القراءن وجوز اخر بخاتم من حديد


انما خلاص دلؤتى الاخلاق اتغيرت والمسلمين اصبحوا بلا اسلام وفى حديث شريف بيقول

(خير النساء اقلهن مهورا ) وبالنسبة لموضوع العربية والعمارة احنا ممكن نحرفها شوية ههههههه

هنخليها بدل عربية وعمارة هنحليها عربية وحمارة يعنى مغيرنيش فيها كتير وممكن العروسة

تستخدم الحمارة وتركبيها فى العربية وتعمل بيها الشوبينج بتاعها وترووووش بيها مع صاحبتها

ويبقى كدا احنا وفرنا على نفسنا شوية اي رايك حلال العقد انا






الله عليكـ
فين الناس اللى بتقدر دلوقتى تفهمـ الكلامـ ده
قليلين اوى اللى عايزين يستروا بناتهمـ و يطمنوا عليهمـ مع حد محترمـ و ابن ناس و كويس
ربنا يهديهمـ بجد
نورتنى يا بلابل

admin 08-26-2009 06:12 PM

مشكور اخى

ومن تقدم الى تقدم

follow me 08-26-2009 06:13 PM

زيــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 74667)
مشكور اخى

ومن تقدم الى تقدم


مشكور على مروركـ و ردكـ الجميل



الساعة الآن 07:22 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir