منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   هنوصل كاس العالم ولا لأ؟؟.......الله أعلم (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12498)

علي ابو ياسين 09-19-2009 10:54 PM

مشكور اخوي
وكل عام وانت بخير

EzAt99 09-23-2009 10:55 AM

اقتباس:

أنا احترت معاك
احنا خسرنا من الجزائر واللا لسه هنلاعبهم؟؟

واللا احنا لعبنا يعني معاهم قبل كده وهنلعب تاني؟؟
يابنتي الماتشات دي ذهاب وعودة احنا اتغلبنا من الجزائر في الجزائر 3-1
وهنلاعبهم هنا ف شهر 12 تقريبا أو 11 مش عارف المهم



اقتباس:

الله اعلم
مصر vs ايطاليا

1 _ 0
ياسيدي ماشي غلبنا ايطاليا واحرجنا البرازيل بس اتغلبنا من أمريكا واتعادلنا معزامبيا قبل كدة واتغلبنا من الجزائر

بص هما المصريين كدة يكسبوا إيطاليا يستهتروا بأمريكا وغينيا


الفرافير بيشجعوا مصر واحنا معاهم

EzAt99 09-23-2009 10:58 AM

اقتباس:

مشكور اخوي
وكل عام وانت بخير

تسلم على مرورك


الساعة الآن 02:29 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir