![]() |
بالنسبة للنقدا الفائز يعطيني رقم حسابه او حساب ابوه و انا احوله لحسابه و بالنسبة للأجهزة في رقم الفاتورة بديه للفايز و هو يروح محل معين و يستلم الجهاز و اذا ما استلمش الجهاز انا ها أحولو ثمن الجهاز الي هايكسبه و لو اني متأكد 100 من المية من فكرة الفاتورة وشكرا |
فينك يا مدرير
عاوز الرد وشكرا |
اقتباس:
ان شاء الله يغالى بعد العيد بتم التنسيق معاك |
| الساعة الآن 02:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir