![]() |
1 مرفق
انا لاقيت 12 عنصر
بس بقى الاقي ال CD [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا وصلت لاخر مرحلة .. ما رأيكم هل انا ذكية ام لا ؟؟ الصورة بالمرفقات |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
المشكلة فى اللعبة صعوبة الحركة
انا لاقيت حوالى 9 وفى اماكن مقدرتش ارحها معرفتش انزل تحت السرير مثلا |
انا لقيت ال12 عنصر بس ناقص الباس وورد من فضلك ابعتها بسرعة
|
دى أخر مرة لعبتها ،،، [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هأحول وأجرب تانى ........ أصل أنا مليش صبر على الالعاب دى بس ربنا معانا ،،،،،،، |
2 مرفق
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] با ركولي انا فتحت الخزنه بس ملئتشي فيه السي دي لئيت مفك كسرت بيه الباب وخرجت ههههههههههههه با ركوووووووولي انا من الـ 4000 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
1 مرفق
واخيرا يا اخوان خرجت من الغرفة
وهذا الدليل في المرفقات |
ازيكم يا شباب انا الحمد لله خلصت اللعبه وأتشوق للذهاب للغرفه التانيه
أشوفكوا هناااااااااااااك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا اخيرا خرجت من اللعبة دى يارب اخرج من الجزء التانى كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 06:48 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir