منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   كيف تتعامل مع زوجتك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12691)

beboo 09-18-2009 08:28 AM

احبائي اعضاء الماجيك المراة هي امي واختي وزوجتي وبنتي المراة هي الجمال والحياة ولاكن ان تدفعني او تنهرني تطلق فورا

karmen 09-18-2009 11:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beboo (المشاركة 79588)
احبائي اعضاء الماجيك المراة هي امي واختي وزوجتي وبنتي المراة هي الجمال والحياة ولاكن ان تدفعني او تنهرني تطلق فورا

والله وجهة نظر غريبه جدا وتعنتيه جدا
بس مهما كان اهى وجهة نظر ولا بد تحترم
شكرا بيبو على ابداء وجهة نظرك

mahmodsalama 09-20-2009 06:51 PM

اخواني اعضاء المجيك انتو شعبتو الموضوع انا كان ردي علي جزئية واحدة وهي دفع واهانة الزوجة لزوجها مفيش واحدة او زوجة محترمة تدفع او تهين زوجها حتي ولو بصة بسيطة الراجل راجل والست ست احنا مجتمع شرقي محترم الاسرة الناجحة التي تحافظ علي التقاليد الدين الاسلامي الحنيف الكل يحترم الكل تقبلو تحياتي

vindiesel 09-24-2009 12:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 80043)
اخواني اعضاء المجيك انتو شعبتو الموضوع انا كان ردي علي جزئية واحدة وهي دفع واهانة الزوجة لزوجها مفيش واحدة او زوجة محترمة تدفع او تهين زوجها حتي ولو بصة بسيطة الراجل راجل والست ست احنا مجتمع شرقي محترم الاسرة الناجحة التي تحافظ علي التقاليد الدين الاسلامي الحنيف الكل يحترم الكل تقبلو تحياتي

برضو بعد ده كله مش مقتنع ان الموضوع متشعب اصلا

انت عممت الموضوع وقلت ان الراجل ده يبقى طرطور

وياريت تقرا الموضوع ده واشوف ردك عليه
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?t=12738

vindiesel 09-24-2009 12:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beboo (المشاركة 79588)
احبائي اعضاء الماجيك المراة هي امي واختي وزوجتي وبنتي المراة هي الجمال والحياة ولاكن ان تدفعني او تنهرني تطلق فورا

على فكره لو اختك او بنتك جوزها طلقها علشان السبب ده صدقنى انت اول واحد هيقف ضده ويعترض عليه

ياريت متاخدش الامور بمحمل شخصى

تقبل مرورى

vindiesel 12-15-2009 05:30 AM

عندما تضع رأسها على كتفك ( أمل راسها قليلا وقبلها )


من ارقى صور الرومانسيه فى وجهه نظرى

bosbos love 12-15-2009 06:21 AM

الموضوع جميل
انا عندى كلام كتير ارد بية
بس مش عارفة اقولو
شكرا ليك

admin 12-15-2009 08:53 AM

عندما تقول لك أنك تعجبها ( فهي حقا تكن لك مشاعر اكبر )

vindiesel 12-15-2009 09:57 AM

ميرسى بوسبوس واسامه

golden man 12-15-2009 10:22 AM

هو الكلام ده ممكن يتحقق لو الزوجه حاولت برضه العكس فى اوقات زهق زوجها ايضا
مش يكون هو الى بيدلل على طول ويحتويها على طول لازم يكون فيه رخو من الطرفين اذا كان احدهم شادد
بس ده بعيد عن الواقع


الساعة الآن 02:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir