منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   شاب مات في حادث ويا ليته ما نطق(بالله عليكم إدخلوا لعلكم تتعظون)حرم الله وجوهنا وإياكم من النار (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12709)

البرنس الوحدانى 09-15-2009 04:59 PM

انا فعلا اول ما شفته متأثرتش جامد

لكن رجعت وشفته تانى خفت اوى

يا رب أحسن ختامنا
يا رب ثبتنا على الدين
واجعلنا من المؤنين
يا رب ثبت كلمة لا اله الا الله فى لساننا

اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين

karmen 09-16-2009 05:34 AM

اللهم آآآآآآآآمين يا علي
اللهم ثبت لساننا على كلمة لا اله الا الله محمد رسول الله
تسلم يا علي عالمرور والرد


الساعة الآن 11:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir