منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

manolly 09-27-2009 04:54 AM

سمو الاميرة الجميلة manolly
التى لم تلد الامة مثلها
تهنئكم بالعيد من الان
ونظرا لانشغال موبايل سموها
ستقوم بالرد على رسائل المعجبين بعد العيد
حفظها الله واعانها وجعلها سببا في اسعاد الاخرين
قولوا ااااااااااامين

al3ashk 09-28-2009 10:58 AM

هههههههههههههههههههه
سمو الاميرة الجميلة manolly
التى لم تلد الامة مثلها
تهنئكم بالعيد من الان
ونظرا لانشغال موبايل سموها
ستقوم بالرد على رسائل المعجبين بعد العيد
حفظها الله واعانها وجعلها سببا في اسعاد الاخرين
قولوا ااااااااااامين

لا جامده دى
تمام والف شكر عالمشاركه

karmen 09-28-2009 12:15 PM

ماشي يا سمو الأميره

غلاك ماهو رسايل ولا حروف مكتوبه غلاك جرة عسل بوسط القلب مصبوبه

karmen 09-28-2009 12:17 PM

أرق رساله وأسعد وقت لأحلى موبايل في أحلى يد وأرق بوسه لأحلى خد يغير منه الورد

karmen 09-30-2009 01:00 AM

ياريت الدنيا ساعه واحنا عقربين كل ما تمر ساعه نتلاقي احنا الإتنين

admin 09-30-2009 05:38 AM

أرق رساله وأسعد وقت لأحلى موبايل في أحلى يد وأرق بوسه لأحلى خد يغير منه الورد

al3ashk 09-30-2009 05:40 AM

ياريت الدنيا ساعه واحنا عقربين كل ما تمر ساعه نتلاقي احنا الإتنين

dodo2010_eng 11-29-2009 08:35 PM

keep the smile, leave the tear
Think of joy, forget the fear
Hold the laugh, leave the pain
be joyous dear, coz
It's the feast

amira abdo 11-29-2009 09:39 PM

تهنئه حاره مولعه باعياد حلوه مشخلعه ومن غير بمب وفرقعه لاعضاء اخر مجدعه كل سنه وانتو طيبين

admin 11-30-2009 12:41 AM

لينا ناس محبوبين ومن القلب قربيبن حبن بس نقولهم كل سنه وانتو طيبين


الساعة الآن 07:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir